2010. december 18., szombat

Gondolatébresztő 4. Intelligencia


Blog szerkesztője: Szabadi Tibor Gyula (Facebookon is )

Az EU előírásainak megfelelően tájékoztatom a t. idelátogatókat, hogy adatokat nem gyűjtök, cookikat én önállóan nem használok, ha ilyennel itt találkoznak, azt a blogger tette ide, mert énnekem a cookikra sincs semmi szükségem a nemlétező adatgyűjtéseimhez. A blogom kizárólag egy hitrendszert közvetít, amely az enyém. Aki nem ért egyet az én hitrendszeremmel, amit itt publikálok, az kérem, ne olvassa. Köszönöm, hogy vette a fáradtságot, és beleolvasott. Szabadi Tibor Gyula.


4 saját blog:
1.  Tibor gondolatébresztői - Téma: Ezotéria, és MLM.( http://tibor7.blogspot.com )  Nyelv: magyar
2.  Kérlek, segíts - Téma: Ezotéria a Facebookon ( http://tibor8.blogspot.hu )Nyelv: magyar
3. Lelki ok, testi tünet -Téma: Egészség, Ezotéria, Gyógyítás zenével ( http://tibor4.blogspot.hu )Nyelv: magyar
4. Tibor's provoking trouth   ( http://tibor7-english.blogspot.com/ ) Téma:Ezotéria, MLM Nyelv: english





A Facebookon: Tibor Gyula Szabadi, és "Ébredezők" ezoterikus csoport (rengeteg tanulságos megosztással.) Ha ismerősnek jelölsz engemet a Facebookon, vagy jelentkezel a csoportba, be tudlak tenni. Régebben könyvek és CD-k alapján szerkesztettem a blogokat, most pedig ezen írások alapján. Sok ismerősöm ezúton mintegy társszerzőjévé vált, és válik ezeknek a blogoknak. Ezúton szeretném köszönetemet kifejezni mindenkinek, akinek az írásait átvettem. ♥



Tartalom:
Bemelegítés
Előszó
1.Danah Zohar – Ian Marshall: SQ Spirituális intelligencia 
2. Hatástöbbszörözés az „Emberek” üzletben, avagy az intelligencia algoritmusa
Utóirat (Egy üzleti ajánlat tőlem, Neked.) A FANTOM szponzorról




Bemelegítés

„Gyermeknek maradni’  (Intelligencia? =Kíváncsiság, nyitottság, kreatívitás?)
Mottó 1.: Üres fejbe több fér!
Mottó 2.: Próbálj meg rátölteni egy tele pohárra!



Kedves Látogató!

Én gépészmérnöknek tanultam eredetileg. Mindig érdekelt a kvantumfizika.
Mára a kvantumfizika utolérte a több ezer éves vallási tanítókat. Eredetileg az összes tanító kvantumfizikai magyarázatokat adott  a Teremtésről, és a Világegyetemről. De a szavak csak félreértésekre jók, a követőknek sem sikerült megbirkózniuk ezzel a problémával. Mintegy 3000 vallás létezik a világban, és mindenki a maga igazát magyarázza. A világtörténelemben ez miatt a vallásháborúk alapvető - többnyire negatív szerepet játszottak.

Ebben a blogban én is megkísérlem a lehetetlent: A kvantumfizika nyelvezetének közérthető magyar nyelvre tolmácsolásával közkinccsé tenni:
Számmisztikailag MINDEN ISTEN. MINDEN AZ 1-BŐL SZÁRMAZIK.

Isten a SZERETET.
Nem olyan, mint a szeretet, hanem Ő a SZERETET.
A szeretet az egyetlen valóságos erő.
A fizikai Világegyetemben eltorzult szeretetként nyilvánul meg, mert nincs a középpontban.
Isten a TISZTA TUDAT, AKI egy holografikus duális mátrix szerkezetben létezik.
Minden energia, az anyag nem más, mint lelassított rezgő energiakvantum halmaz.
Te Isten szellemszikrája vagy. Nem a tested vagy. És nem a lelked.
Ők a kísérőid az utadon.

Mindenki egyedi, megismételhetetlen, ezért különleges.
Van 7 egyetemes Világegyetemi Törvény, melyek az automatikus szabályzó kör szerepét játsszák.
Minden számlád mindig kiegyenlítődik. A Tartozik-követel mérlegszabály szerint.
A karmádat Te teremted. Sőt: Mindent az életedben Te teremtesz.
Semmit ne higgy nekem. Ha nem hiszed, járj utána!
Olvass tovább, vagy hagyd el kérlek a blogomat!
Minden a Te döntésed. A következményeket is Te viseled!
Mindig minden számít! Vagy nem...


A MEGOLDÁS AZ ÉLETEDRE, HOGY MŰKÖDJÖN, KVANTUMFIZIKAI EGZAKT MÓDON:

http://maga-a-valosag.com/wp-content/uploads/2017/10/Csalog%C3%A1ny-%C3%89bred%C3%A9s-2-kiad%C3%A1s-v%C3%A9gleges.pdf


http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/05/a-vibracios-kvantumelmeletet-egy-2000.html





1899-ben az Amerikai Szabadalmi Hivatal elnöke a következőt mondta:
„Az én hivatalomra már semmi szükség, mert már mindent feltaláltak, amit érdemes volt feltalálni!"

Ezt az Amerikai Szabadalmi Hivatal elnöke mondta!

Légy szíves, helyezd el ezt az urat egy 1-10-ig terjedő intelligencia skálán!
Ha egyezik a véleményünk, akkor ez az úr nincs rajta ezen a skálán!

Még a nullánál sem!

Miért?








 


 


Előszó

A politika az a színjáték, ahol klasszikusan van a JÓ FIÚ szerep, és van a ROSSZ FIÚ szerep.

De ez csak szerep, mert ugyanabban az előadásban vannak, ugyanazzal a rendezővel. A JÓ FIÚ gyűjti a jó pontokat ígérgetéssel ellenzékben, a ROSSZ FIÚ gyűjti a rossz pontokat kormányzati szerepben szarkeveréssel... És ha nagyon jól játssza a szerepét kormányzati szarkeveréssel, akkor nagyon sok rossz pontot gyűjt a népnél, aki alszik, és azt hiszi, ez most csak egy rossz álom, és reménykedik, hogy egyszer majd véget ér. A rossz hír az, hogy nem ér véget...

És ha a ROSSZ FIÚ eléri népszerűsége legmélyebb pontját, ha továbbra is meg akarják a megbízói tartani, mert ő vizsgázott jobban kormányzati szarkeverésből, az előző nyóócéévben a másik pedig nem annyira, onnantól ő lesz a JÓ FIÚ... de csak egy ideig, amíg begyűjti az ellentábor zömét...

Az új ROSSZ FIÚ PEDIG JÓL MEG VAN FIZETVE EZÉRT... Talán még a régi ROSSZ FIÚ-nál is jobban. És reménykedik, hogy eljön egyszer még az ő miniszterelnöksége...

Te pedig, aki bármilyen párhuzamot vélsz felfedezni Orbán és Gyurcsány, valamint  jelen írás között... Nos, téged biztosíthatlak, hogy ez csakis kizárólag a véletlen műve. Milyen kár, hogy nemrégen meg azt mondtam, hogy ... véletlenek pedig... nincsenek...

1.Danah Zohar – Ian Marshall: SQ Spirituális intelligencia

Előszó
"Nem érdekel, miből élsz.
Azt akarom tudni, mire vágysz, és hogy szembe mersz-e nézni a vágyaiddal.
Nem érdekel, hány éves vagy.
Azt akarom tudni, megkockáztatod-e, hogy őrültnek tűnj szerelmeidért, álmaidért, és azért a kalandért, hogy életben vagy.
Nem érdekel, milyen bolygók köröznek holdad körül.
Azt akarom tudni, hogy elérted-e már fájdalmaid középpontját, hogy megnyitottak-e már az élet csalódásai, hogy összezsugorodtál és bezárkóztál-e már a félelemtől, hogy érhet-e még fájdalom.
Azt akarom tudni, hogy elfogadod-e fájdalmamat és fájdalmadat anélkül, hogy elrejtenéd, vagy mindenképp megváltoztatni akarnád.
Azt akarom tudni, hogy tudsz-e örülni nekem és önmagadnak, hogy tudsz-e vadul táncolni, az extázistól megrészegedve anélkül, hogy figyelmeztetnél bennünket, legyünk óvatosak, reálisak, és emlékezzünk emberi mivoltunk korlátaira.
Nem érdekel, hogy igazat beszélsz-e.
Azt akarom tudni, hogy mersz-e másnak csalódást okozni, hogy hű maradhass önmagadhoz. Hogy elviseled-e a csalás vádját anélkül, hogy megcsalnád saját lelkedet.
Azt akarom tudni, hogy hűséges vagy-e, s ezáltal megbízható.
Azt akarom tudni, hogy látod-e a szépséget akkor is, ha nem minden nap pompázik, és hogy tudod-e Isten jelenlétéből meríteni életed.
Azt akarom tudni, hogy, hogy tudsz-e kudarcaimmal és kudarcaiddal együtt élni, és a tóparton állva mégis az ezüst Hold felé kiáltani: Igen!
Nem érdekel, hol élsz, és mennyi pénzed van.
Azt akarom tudni, fel tudsz-e állni a kétségbeesés és a fájdalom éjszkája után, megviselten, sajgó sebekkel, hogy gyermekeidnek megadd mindazt, amire szükségük van.
Nem érdekel, ki vagy, és hogy kerültél ide.
Azt akarom tudni, hogy állsz-e velem a tűz közepén, és nem hátrálsz-e meg.
Nem érdekel, hogy hol, mit és kitől tanultál.
Azt akarom tudni, mi ad neked erőt belülről, amikor kint már minden másnak vége van.
Azt akarom tudni, hogy tudsz-e egyedül lenni önmagaddal, és hogy igazán szereted-e azt a társaságot, melyet üres óráidra magad mellé választottál."

         Oriah Hegyi Álmodó indián törzsfőnök verse.



Első rész:

Mi az SQ?

Háromfajta intelligencia létezik: IQ (Racionális), EQ (Emocionális), és SQ (Spirituális). A számítógépek IQ-ja magas, és számos állat magas EQ-val rendelkezik. Határok között élnek, véges játékot játszanak. De sem a számítógép, sem az állatok nem tudják feltenni a kérdést, hogy MIÉRT olyanok a szabályok, amilyenek, és hogy azok mások, jobbak lehetnének-e? Az SQ azonban lehetővé teszi az embereknek, hogy kreatívak legyenek (más kifejezéssel "éberek"), a szabályokat módosítsák, a szituációkat megváltoztassák. Megengedi nekünk, hogy játszunk a szabályokkal, hogy egy "határok nélküli játékot" játszunk. Az SQ-nak köszönhetően tudunk különbséget tenni. Lényegében az SQ-t átalakító ereje különbözteti meg az IQ-tól. Az EQ segítségével meg tudom ítélni, hogy éppen milyen szituációban vagyok, és hogy hogyan viselkedjem az adott helyzetben. Ez azt jelenti, hogy a szituáció határain belül cselekszem, elfogadom, hogy a szituáció vezet engem. Az SQ ezzel szemben a szituáció megkérdőjelezése, megkérdezése: Szeretnék-e ebben a szituációban maradni, vagy inkább egy jobbat szeretnék teremteni? Az SQ tehát a szituáció szabta határok kitolásával foglalkozik. Akkor tökéletes az intelligenciák működése, ha elég nyitottak vagyunk az összes információ begyűjtésére előzetes ítélkezés nélkül, vagyis gyakoroljuk az ítélkezés-mentességet. És az SQ-nk koordinálja az EQ, és az IQ működését. Mindhárom intelligenciánk rendelkezik erősségekkel és gyengeségekkel. Nyitottságunk, ítélkezés-mentességünk és toleranciánk-az a képesség, hogy a dolgokat mások szemszögéből - is- látni tudjuk, fejleszti mindhárom képességünket harmonikusan. (Ezért van az, hogy "ellenségein" segítenek tükörként minket legjobban.) Ez utóbbi az én megállapításom, következtetésem.



2. Hatástöbbszörözés az „Emberek” üzletben, avagy az intelligencia algoritmusa 

I.                    A HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS ELVE

 Mi tette az embert emberré? Ezt mindenki tudja: az eszközök használata. Addig, amíg az állatok a meglévő eszközeiket használták, az ember gondolkodott, és elkezdett előbb egyszerű, majd egyre bonyolultabb és bonyolultabb eszközöket készíteni. Előbb feltalálta a munkamegosztást, ennek hozadéka volt a kereskedelem. A teljes munkafolyamatot végig ellátó mester után kialakultak a manufaktúrák, majd a tömeggyártás. Mind a gyártási, mind az elosztási csatornák fejlődését a fokozódó szerveződés, a jogalkotó és jogalkalmazó állam, valamint az államhatalom kényszerítő, szabályzó és újraelosztó szerepe tette bonyolulttá és szinte áttekinthetetlenné.

Vegyük észre: egyetlen dolog volt az ember kiemelkedésének motorja:

ÁLLANDÓAN HATÁSTÖBBSZÖRÖZŐKET HASZNÁLT, és EZEKET MINDEN TERÜLETEN FOLYAMATOSAN TOVÁBBFELJESZTETTE!   

Az emberré válás folyamata nem más, mint az emberi hatástöbbszörözők permanens (folyamatos, állandó) megújulásának folyamata!

 A háborúk, mivel az adott társadalom léte veszélybe került, mindig újabb, és újabb lökést adtak ennek. Vagyis a háborúk, (rossz dolgok) kikényszerítették a hatástöbbszörözők (jó dolgok) dinamikus fejlődését. Kényszerítő erejük jól példázza azt az alapelvet, hogy bármit, amit akarunk, kizárólag az ellenpólusán keresztül érhetünk el, vagyis az élet: ritmus. (Pl. a belégzés kizárólag ezt megelőző kilégzés után történhet. Szerencsére ez a tudatalatti felügyeletével szabályozott, ellenkező esetben az emberiség 97% - a perceken belül megfulladna, mert annyira megszokta, hogy görcsösen ragaszkodik mindenhez, amit már megszerzett.)

Eszébe jutott valakinek, aki ezt itt, és most olvassa, hogy az igazi, és valójában az egyetlen

HATÁSTÖBBSZÖRÖZŐ MAGA AZ EMBER?

Eszébe jutott EZ VALAKINEK?

Ha igen, akkor gratulálok, figyelj, mert folytatom! Ha nem, akkor most nagyon figyelj!
A történelem során Jézus volt az, aki leghatékonyabban használta és tanította ezt az alapelvet.12 különböző képességű emberből kihozta a maximumot. Nem véletlenül választott egyszerű embereket tanítványainak, tudta, hogy a felfújt EGO – ju tudós társadalommal nem boldogulhat! (Még Ő sem!) Tamás értette Őt legjobban, (Tamás evangéliumai alkalmatlanok voltak egyházi hatalmi célokhoz, ezért apokrifok maradtak, vagyis kihagyták a bibliából.), Júdás volt a feltétel nélküli követő, és Jézust bármi áron szolgáló, és Péter a számító vezető.(Néhány száz év alatt megbuktatta a római birodalmat, és ezután felépítette a világ legnagyobb vallási –politikai – gazdasági hatalmi szervezetét! Még életben sem kellett lennie ehhez!

Te érted, hogy én miről gagyogok itt Neked? Nem fantáziálok, hanem történelmi példával illusztrálom a Network Marketing majdnem mindent elsöprő politikai - gazdasági – embert formáló - hatalmát!
    



II.                 Az INTELLIGENCIA ALGORITMUSA

INTELLIGENCIA -- zárt elme (nincs a FIGYELEM állapotában, valójában alszik)
                                                            -- nyitott elme –  állati (főnök – beosztott viszonyt alakít ki)
                                                                                        --  emberi – okos tojás (mindent tud, kezelhetetlen)
                                                                                                           -- tanítható gyagyás munkamániás (vödröző),
                                                                                                                                -- intelligens (csővezetéket építő).


A fenti ábra arról szól, hogyan szerzed az információkat és hogyan használod?
Itt akár be is fejezhetnénk a kategorizálást, de van még egy nagyon fontos szempont, talán sokkal fontosabb, mint ez. A másik aspektus, hogy mire használod a megszerzett információkat? A magad céljaira, vagy szolgálsz másokat?
A Gondolatébresztő 13 – ban írok a precesszió univerzális törvényéről. Akinek akkora  az EGO- ja, hogy képtelen mások szolgálatára, az hajléktalan és munkanélküli lesz. Ilyen értelemben még a hajléktalan munkanélkülitől is van mit tanulni: megmutatott egy utat, amely nem működik! Mindenki tanítómester, ezt soha ne felejtsd el! Ha az utadba kerül egy hajléktalan, gondolj arra, hogy nincsenek véletlenek!
 Miért került az utamba és mit akar ezzel megmutatni nekem a sors? Ez a helyes kérdés! 

Az intelligencia algoritmusának fenti ábráján végigmenve megláthatjuk, miért van annyi sikertelen ember a Network Marketingben. A szponzor emberekbe akar befektetni, és keresi a létező legjobb hatástöbbszörözőt, akikbe érdemes. Végigmenve a folyamatábrán, láthatjuk, hogy csak szorgalmas, tanítható emberekbe érdemes, elsősorban azokba, akik nem keverik össze a ráfordítást a hatékonysággal.
Aki hivatásszerűen foglalkozik üzlettel, és profinak tartja magát, annak nagyon kellene tudnia azt, hogy senki nincs folyamatosan a figyelem állapotában, csak kizárólag a spirituális mesterek! A kiemelkedően sikeres ember leginkább az EGO rádió, az átlagember pedig inkább a Belső Gyermek rádió adását hallgatják többet.

(Vigyázat, a rendszer abszolút igazságos, mert mindenkinek, aki bent van, ugyanazt a lehetőséget kínálja, ez teszi igazságossá!) Mivel az emberi elmébe még senki nem látott bele, ez teszi veszélyes tereppé az emberi hatástöbbszörözőt, ugyanakkor ezt fizeti meg az ellátó cég, mert egészen kivételes intelligenciát igényel. A magát intelligensnek gondoló emberek zöme fennakad vagy a zárt elme, vagy az állatvilágból átmentett hierarchikus gondolkodás, és legvégül a hatékonyságot a munkamániával összekeverés csapdáin. És ez még csak Ő! Még csak ő az egyetlen, aki bejutott a labirintusba, és most az a feladata, hogy egy emberhalmazból kiválogassa azokat, akik a legjobban hasonlítanak hozzá! (Meg kell találnia a tűket a szénakazalban, és Úgy kell vezetőket képeznie belőlük a rendszer segítségével, hogy közben saját maga is tanul a rendszer segítségével.)


Egyetlen módja van a sikernek, intelligens, tanítható „KÖZLEKEDÉSI RENDŐRRÉ” KELL VÁLNIA, AKI „KÖZLEKEDÉSI RENDŐRÖKET” TEREL a RENDSZERBE!

Hülye emberekbe is lehet befektetni! Honnan tudod, hogy ki nem az? Hát, a fenti algoritmusból, és a saját emberismeretedből, úgy, hogy sokat kérdezel.
Ezt fizetik meg annyira! Annyira, hogy nem hiszed el, hogy mennyire!

 EZ, BARÁTOM, KIHÍVÁS a JAVÁBÓL! És KÜLDETÉS!

Az intelligencia számomra a gondolkodás azon magas fokú képessége, amikor a nyitottság és a figyelem mindig, minden helyzetben jelen van. Semmi köze az iskolai végzettséghez, vagy szakmai karrierhez. E kettő magas foka általában letompítja a korábban meglévő intelligenciát, beképzeltté, arogánssá, és nagyképűvé formálja a jellemet. Miszter Mindenttudóval a csapatjáték, amelyre épül a hatástöbbszörözés, lehetetlen, mivel a taníthatóságnak a leghalványabb árnyéka sem vetül rá.


III.                  Az MLM és az EMBEREK

Az MLM üzlet nagyon egyszerű, csak az a probléma, hogy emberekből áll, és az emberek bonyolultak. Ez az"EMBEREK"üzlet.

Idézhetnék a marketing klasszikusaitól (Al Ries - Jack Trout), hogy "a marketing háború és a csatatér egy csúnya, sötét hely, a vevőjelölt koponyája", de ez a kezdők szintje.

Rengetegen veszik a bátorságot, és "tanítanak", holott halványlila fingjuk sincs arról, amiről "hadoválnak". Fogalmuk sincs a harc természetéről, hogy a figyelemért folyik, mert ahol a figyelem, oda áramlik az energia. Nem tudják, hogy a hatalom az "országház nagyságú" tudatalattiban van, 1 órás prezentációt tartanak a borsó nagyságú tudatos elmének, tudjuk, hogy milyen eredménnyel. Nem tudják, hogy átlagosan 25 másodpercük van, ennyi figyelmet kapnak a találkozáskor. Nem tudják, hogy "Soha nincs második lehetőségük, hogy első benyomást keltsenek". Nem tudják, hogy metakommunikációs szinten az ügyfél néhány másodperc alatt leellenőrzi őket, és ha diszharmóniát érez, akkor ugrott az üzlet.
Nem tudják, hogy anyag valójában nem létezik, mert minden energia. Nem tudják, hogy minden rezgés, és hogy minden találkozás rezonancia! Fogalmuk sincs arról, hogy ők kicsodák, és milyen céllal tartózkodnak a földön?

Ha ezt nem tudják, akkor hogyan lehetne kapcsolatuk saját magukkal? Ha saját magukkal sincs kapcsolatuk, akkor másokkal hogyan lehetne? Nem tudják, hogyan kell közelíteni a különféle személyiségtípusú emberekhez. Nem tudják, hogy a melankolikus kekeckedik, és szarakodik, a kolerikus pedig gyorsan dönt, mert utálja, ha rabolják az idejét. Ki tudja, akkor egy vegyes személyiség (Pl.: melankolikus - kolerikus) szarakodik, vagy gyorsan dönt? 

Nem tudják, hogy az Univerzum egy gondolati építmény, és a gondolat sebessége végtelen, vagyis nagyobb a fénysebességnél. Fogalmuk sincs teremtési képességükről, sem biorobot voltukról. Nem tudják, hogy a számítógép az ember leegyszerűsített modellje, vagyis az ember is a társadalom beprogramozott biorobot terméke. Fogalmuk sincs, hogy mindenki a saját programját hajtja végre. (Ha a szülők börtönre programozták, akkor a börtönt).

Nem tudják, hogy mindenki álarcot visel, és színház a világ. Fogalmuk sincs a horgokról. Nem tudják, hogy mindenki 100 %  -ban felelős mindezek ellenére a saját életéért, és módunkban áll önmagunkat programozni. Talán még azt tudják, hogy az egyszavas reklám és az asszociációs bevágott kép együtt képezik a legerőteljesebb képet a tudatalattiban az ismétléssel. Talán azt is tudják, hogy jobb elsőnek lenni, mint jobbnak. De könyörgöm, aki marketinggel akar foglalkozni, annak szeretnie kell az ügyfelet, a terméket, a céget, és önmagát! A legtöbb ember önmagát sem tudja szeretni, hogy áll a másik hárommal? Vannak alapok, amelyeket senki sem tud, és nem is tudja, hogy tudni kéne!

Ha marketinggel csatát nyerünk, nem kéne tudnunk, hogy miért? És, ha vesztettünk, nem kéne tudnunk, hogy miért? Íme, a homokra épített ház! Lehet, hogy nyerünk, de az is lehet, hogy veszítünk! Vak vezeti a világtalant, irány a szakadék! Egyetlen bűn létezik, és ez a tudatlanság! "Ember, ismerd meg önmagad!" (Delphoi jósda falán.) Te mit gondolsz erről?

IV.               Hatástöbbszörözés az „EMBEREK” üzletben


Az MLM üzlet nagyon egyszerű, csak az a probléma, hogy emberekből áll, és az emberek bonyolultak. Ez az"EMBEREK"üzlet.

Az üzlet ábrázolása egyszerű fa struktúra, karikákkal (minden karikában egy névvel). Aki engem behozott az üzletbe, ő az én szponzorom, az ábrán ő van fölül, én alul. Mindkettőnknek ugyanazok a jogaink és kötelezettségeink. Ő nem a főnököm, mindketten független vállalkozók vagyunk és mindketten a saját üzletünket építjük.
Őtőle kaptam a jogot az üzlet és a termékek értékesítésére. Azért adta nekem a jogot és azért segít nekem az üzletet építeni, mert olyan a jutalékos rendszer, hogy ő jutalékot kap a saját értékesítése után, és jutalékot kap az én eladásaimból is (nem tőlem, hanem a cégtől).

Tehát ő időt, pénzt, energiát fektet az én üzletem építésének segítésébe, vagyis belém fektet, nem épületekbe, gépekbe. Az, amit én beviszek az üzletbe, az a kapcsolati tőkém, és az időm, valamint a tanítható hozzáállásom, és a munkaetikám. Ha én szponzorálok 6 embert frontvonalra (közvetlen hozzám), és ők is szponzorálnak, mondjuk fejenként 3-6 embert, az egy 20-36 fős hálózat, 6 szélességgel és 2 mélységgel. Az embereket nem főnökként vezetjük, hanem tanácsokkal segítjük, mint pl. a vállalkozót a könyvelője. Ha én rossz tanácsot adok, akkor az, akit szponzoráltam sem keres pénzt és én sem, tehát érdekelt vagyok mindenki sikerében. Senki nincs egyedül, mindenkinek vannak szponzorai, akik érdekeltek az ő segítésében (nem kötelező igénybe venni, de régi MLM - eseknek van annyi tapasztalata, hogy rengeteg üresjárat, és felesleges költség kiküszöbölhető.)

A legjobb termék MLM - ben szolgáltatást értékesíteni, ennek rengeteg előnye van: csak 3 ebből:

1.Ma eladok egy szolgáltatást, és ebből folyamatosan, akár 10 éven keresztül jön a jutalék, minden hónapban.

2.Nem vettem árut, továbbértékesítés céljából, nincs nyűgöm az eladatlan áruval.

 3.A hálózatomból bárki bármit értékesít, - mert az elején segítettem neki elindulni- az után jutalék jár. Az egyéni vállalkozó a nap 24 órájából maximum 10-et dolgozhat, ha van alattam5x4x6x3x6 ember hálózatban és átlagban csak1 órát dolgoznak, a jövedelmem akkor is 10x, 100x, de akár 10000x meghaladhatja azt, amit egyéni vállalkozóként elérhetek. NAGY KOCKÁZATOK NÉLKÜL! Neked ugyanez a lehetőséged, mint nekem.

A Network Marketing (MLM) nem más, mint intelligensen működtetett, létező leghatékonyabb hatástöbbszöröző, amely valaha létezett ezen a bolygón!

 Az a tapasztalat, hogy csak az emberek kb. 30%-a csatlakozik, a többiek NEM ÉRTIK, miről beszélek! HA MINDENKI ÉRTENÉ, AKKOR MINDENKI CSATLAKOZNA!  LEGÁLIS AKTIV és PASSZIV jövedelem, kockázat nélkül. Ezzel nem azt állítom, hogy könnyű, de mivel lehet ma FELSŐ HATÁR NÉLKÜLI LEGÁLIS, nagy pénzt keresni számottevő anyagi kockázatmentesen?  Neked ugyanez a lehetőség itt van most a kezedben, úgy, mint nekem. Rajtad áll, hogy mit kezdesz vele. Dolgozhatsz jobban, mint én, és kereshetsz több pénzt, mint én, és én ennek örülni fogok és támogatom.


Amikor elindulsz, van egy óriási kockázatod! Elveszítheted az EGO – dat és megvilágosodsz. Én ezt tartom igazi nyereségnek, nem a pénzt, bár az is, jó, ha van, nem igaz? Rá kellene írni a belépési nyilatkozatra: Fontos figyelmeztetés!

 Vigyázz, mert MÁS EMBER LESZEL!                                                           

Ennyit röviden az ELŐNYÖKRŐL! Jó, ha az ember tud az előnyökről...




Utóirat (Egy üzleti ajánlat tőlem, Neked.)
A FANTOM szponzorról


  A VILÁG MIÉRTJÉT megmutatják a trendek. A legdinamikusabb jelenleg a telekommunikációs trend!
Hogy miért érdemes pont erre kiemelkedő figyelmet fordítani? 1. Mert mindenki ezt használja! 2. Mert ITT és MOST ebbe be lehet kapcsolódni! Egy 1 trillió dolláros üzletágba most az ACN révén bele lehet kapcsolódni, gyakorlatilag milliós nagyságrendű tőke nélkül! Ha van egy okod, akkor lesz 81250 Ft-od a regisztrációra és 47500 Ft-od egy képtelefonra, és 2.550 Ft havidíjért majdnem korlátlan lehetőséged üzletépítésre, utazási és telefonköltségek nélkül. Te felfogtad, hogy miről szól ez az ajánlat? Te tényleg felfogtad? Nem hiszem! Ha felfogtad volna, akkor kezedet - lábadat törve rohannál hozzám a lehetőségért, mint a mérgezett egér! Inkább dolgozol 50 évet? A Te sorsod, és a Te életed!

A cég, melynél független képviselő vagyok, jelenleg 23 országban van jelen. Fokozatosan nyitja meg a lehetőséget a világ országaiban. Ha a te országodban már megnyitotta ezt a lehetőséget, akkor mire vársz még? Regisztrálj be egy szponzorhoz, és indulj el. Megfigyelted, hogy mindig MOST van? Most van a legmegfelelőbb alkalom, hogy elkezd! Várod Isten mannáját az égből? Ez a létező legnagyobb lehetőség mindenkinek, aki hajlandó változni a jobb élet reményében. Tudom, hogy Te utálsz változni. De nem utálsz szegénynek maradni? Én sem szeretek változni. De a változás az egyetlen ok, amiért ezen a sárgolyón vagyunk. Isten ezzel bízott meg bennünket. A holisztikus világot olyanná teremtette, hogy a részhalmazai fejlődése révén fejleszti magát. Te lehetsz büszke Istennek erre e legnagyobb bizalmára, amit beléd vetett, vagy elutasíthatod. Ez a Te döntésed, és vannak következmények.


Miért van olyan elképesztően rossz híre az MLM üzleteknek? Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy MLM akkor egyesek felállnak, és elmennek a marketingtervről?
Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy „legyünk pozitívak” akkor mindenki, aki ezt hangoztatja, ezt saját magán kívül érti? Mert úgy - e, ő pozitív, a többiek, azok negatívak, azoknak kell változni! És ha ők megváltoznának, - amire természetesen nem hajlandók – akkor kolbászból lenne a kerítés, addig pedig jogunk van baseballütővel addig csépelni az illető negatív rohadék fejét, amíg átvált pozitívra.

Ez a direktmarketing stílusa, a kereskedő stílusa, és beidegződése. Most van itt a lehetőség, hogy bedaráljuk, most van itt a lehetőség, hogy kinyissuk a pénztárcáját, van a rohadéknak pénze, csak ül rajta, pedig, ha eladom neki ezt az edénykészletet potom félmillióért, 30 % üti a markomat azonnal, mennyi is ez? Hiány van mindenből, és ha nem tudok eladni, akkor felkopik az állam! Ez félelem!

Azt bizonygatjuk, hogy az MLM nem direktmarketing, és mi nem vagyunk ügynökök! Közben a testbeszédünk olyan hangosan kommunikálja, hogy mi magunk vizet prédikálunk, és közben bort iszunk, hogy a jelölt, ha észnél van, hanyatt – homlok menekül. Persze, próbáljuk megtéveszteni bizonyos gyorsasági és egyéb bónuszok, a pénz sűrű emlegetésével. Ha kifogásai vannak, akkor persze, ő egy hülye köcsög, nekiesünk, hogy ha az üzletről nem is, - mert arra nem hülye köcsögöket keresünk, - de arról mindenképpen meg kell győznünk, hogy kinek van igaza, és egy ilyen hülye köcsögnek, mint ő, hol a helye, mert ezt kívánja érzékeny lelkünk.  Nekem rémlik valami: egy Ady Endre nevű költő: A magyar ugaron c. verse. Vajon kiről beszélt? Biztosan nem rólunk, hiszen még meg sem születtünk akkor…

„Az MLM-ben is csak az a dolgotok rohadékok, hogy megírjátok a névlistátokat és ömlesszétek az embereket, én meg majd mondom a marketingtervet. Hű, mennyit dolgozok, ezek meg csak kifogást keresnek, és nem hoznak embert, pedig, ha mindenki csak egy embert hozna! Most már ideje, hogy a többiek is kiálljanak… De tanuld ám meg a marketingtervet, mert ha nem úgy mondod szóról – szóra, ahogyan én, azzal kárt okozol a cégnek és nekem. Ez egy profi cég, nem engedheti meg magának, hogy színvonal alatti előadásokat tartson valaki… Meg ezt a N 21 – es dumát az álmokról jobb lesz, ha sürgősen elfelejted, mert bemószerollak a központban, és ki leszel zárva, mint a nép ellensége… Fel is út, meg le is út… Azt, hogy vezetőire elviszlek még egyszer, azt meg aztán végképp felejtsd el.”

Tudat alatt kommunikálunk 97 %-ban. (400 milliárd bit/ sec. információ éri az agyat, ebből 2000 bit/sec. a tudatos.) Mit gondol tudat alatt a szponzorált? Vigyázat, ügynök a láthatáron! Fel az energiapajzzsal! Ez energiavámpír, aki abból él, hogy leveszi rólam az energiát! Mivel nem tudok ellene védekezni, szégyen a futás, de hasznos. (Nagy gyakorlatom van ebben, sokszor csináltam ilyet korábban, mert nem értettem, hogy mi folyik itt!)

Képzeljünk el egy szeretet lineáris skálát. Az origóban a 0 szeretet, (félelem) és tőle távolodva tart a szeretet a végtelenhez. Így közeledünk Istenhez. A szeretet polaritása nem a gyűlölet, hanem a szeretet hiánya, a félelem.

A fény polaritása a sötétség, nem más, mint a fény hiánya.

A Network Marketing a világtörténelem legnagyobb lehetősége. Aki erre egy igazi, hiteles példa, az a Názáreti Jézus. A termék neve: Evangélium= Jó hír. Bár a termék közben elferdült és megzápult, a rendszer erejét mutatja, hogy közel 2000 év elteltével, ez e létező legnagyobb üzlet a világon. Az üzlet alapítójának, Pál apostolnak még életben sem kell lennie, vígan működik nélküle! 

Jézus önmagán dolgozott. Felhasználta az embereket, mint tükröket önmaga tökéletesítésére. Mindenki mindig önmagán dolgozik a világba is és a Network Marketingben is.

Az üzenet számomra a következő: Ha valaki ezt megfelelő szintre gyorsan felépíti, azt nem fogja tudni kontrollálni sem a saját országának kormánya, sem a nemzetközi gazdasági helyzet. Ha közben az illető még képzi is magát, 5 évi jövedelem elegendő, hogy befektetései révén teljes anyagi függetlenségre tegyen szert, utána a cég jövője sem lesz számára korlát. Ezért elfogadhatatlan az, amikor valaki nem táplálja minden nap az agyát CD –kel, könyvekkel és találkozókkal. Az ilyen ember kiírja a falra: „Majd holnap eszünk”. Kérdés: Az agy nem éhes? Az nagyon nagy baj!

Én, mint szponzor, kötök egy szerződést azzal, akit behozok a hálózatomba. Azt ígérem neki, hogy biztatni, és támogatni fogom. Kéz a kézben segítek neki előbányászni az ő álmait, (amelyeket többnyire jó szándékú szülei, vagy más álom tolvajok elraboltak, olyan régen, hogy már nem is emlékszik.) és együtt megvalósítjuk. Azért segítek neki az ő álmait megvalósítani, mert megértettem, hogy a Network Marketing arról szól, hogy az én álmaim akkor fognak megvalósulni, ha elegendő embernek segítettem, hogy az álmai megvalósuljanak.
Ha én elkövetem azt a hibát, hogy csak egyetlen egyszer bírálok valakit, mert engedek azon ösztönömnek, hogy bebizonyítsam, hogy milyen egy hülye a másik, mindenki, aki ezt hallja, tudat alatt tudni fogja, hogy megszegtem a szponzori megállapodást és egy hitvány alak vagyok. A tekintélyemet, amelyet mások bizalma révén ajándékba kaptam, arra használtam, hogy elvegyem a másik ember mentális energiáját. Hogy ezt tudatlanságból, építő jellegű bírálatnak álcázva teszem, vagy féltékenységből, a hiánytól való tudattalan félelmem által motiválva, az teljesen mindegy a bizalom és a másolódás szempontjából.

A javító szándék megnyilvánulásának egyetlen lehetséges útja a kérdezés, mert az nem személyeskedő, és nem bántó. A Network Marketingben a szponzor szerepe a hivatásos biztató és bátorító személyes edző szerepe.


Az egyetlen dolog, amiért az emberek embereket követnek, az a szeretet utáni vágyuk. Szeretni, és szeretve lenni, ezáltal visszatérni még itt a Földön Istenhez. Minden más csak magyarázat.

Az emberek, emberek miatt jönnek el a marketingtervre, nem telekommunikációs trend, vagy antioxidánsok miatt. Keressük az elveszett paradicsomot, amelyből kiűzettünk. Várunk valakire, aki visszavezet oda bennünket, és szeretetével betölti a tátongó űrt a lelkünkben. És reménykedünk, hogy még itt az életben megtaláljuk ezt az embert.

Azért nem találjuk, mert rossz helyen keressük! Csak bele kell néznünk a tükörbe, és meglátjuk. Meglátjuk azt az embert, aki kivezet bennünket a káoszból! Aki maga a szeretet! Aki gazdaggá tehet bennünket. Aki bölcsebbé tehet bennünket. Ne a külvilágban keressük, mert bennünk van! Egészen közel. A bennünk lévő Isten az, akit keresünk. Csak ott találhatjuk meg, sehol máshol!

Építő jellegű bírálat nem létezik! Mindig, minden bírálat destruktív! Aki bírál, az ezt kommunikálja: „Én nem hiszek benned. Én önmagamban sem hiszek. Egy ilyen idiótára pocsékolom az időmet, mint amilyen te vagy. Nem is tudom, hogy miért teszem. Valószínűleg a nemes lelkem az oka. Az áldozat, amit érted teszek, feljogosít arra, hogy parancsolgassak neked. Jó lesz, ha csipkeded magad, és igyekszel nekem megfelelni. Ne felejtsd el, hogy nem te szartad a spanyolviaszt! Vagy azt csinálod, amit én mondok, vagy azt csinálod, amit én mondok!”

Te ismersz valakit, aki ezt akarja másolni? Én nem! Ha nem hiszel nekem, akkor nézd meg a TITOK („The Secret”) c. filmet még egyszer. Ha még mindig nem érted, akkor még egyszer, és még egyszer, és még egyszer… Addig nézd, amíg… amíg el nem jutsz a mélyebb megértéséig. Én kb. 50x láttam. Nem állítom, hogy teljes mélységig értem. Egy dologban biztos vagyok: minden, ami ösztönös, az a félelem és a hiány szülötte. Az a dolgunk, hogy szeretetté változtassuk. A szeretet kohói vagyunk ezen a földön. De csak abból tudunk adni, ami bennünk van. A szeretet a legmagasabb rezgés, a legnagyobb energia.

Kétféle úton juthatunk hozzá: 

1.Vagy elvetjük, - mint a magot - odaadjuk valaki másnak, és a vetésből többet aratunk.  Belső erőnkre támaszkodunk, hiszünk önmagunkban és másokban. Ez a szeretet útja.  
2. Vagy magunkat építő jellegű bírálónak álcázva elraboljuk mások mentális energiáját ellenszolgáltatás nélkül. Ez vezet a háborúkhoz, a kirekesztéshez, és a gyűlöletkeltéshez.  Ez a külső erő, a körülmények, az áldozatszerep útja. Ez a félelem útja.

És most jön a számomra nagyon nehéz rész: vajon miért kapok én 18 éve mindig ilyen szponzorokat? Hát azért, mert 2011. januárig én is egy ilyen szponzor voltam! A hasonló a hasonlót vonzza elv alapján (A vonzás törvénye) a szponzoraim segítettek nekem, engem tükrözve, hogy meglássam és megismerjem önmagam.

Mindenki tanítómester, és az egész világegyetem segít nekem önmagam megismerésében.

Nincs hát jogom senki másnak a szemére vetni semmit és okom sincs haragudni senkire. Inkább hálásnak kell lennem az önismeretemben nyújtott felbecsülhetetlen segítségért mindennek és mindenkinek.

A számítógépesek mondják, hogy ha szemét megy be, akkor szemét jön ki! Itt a megoldás! Amiért mindenki felelős, az a hozzáállása. Meg kell állítanunk a szemétáradat korlátlan befelé áramlását. El kell zárnunk a televíziót!

És táplálnunk kell a lelkünket pozitív gondolatokkal! Nem megoldás az, hogy nincs időm erre, majd holnap eszünk!

Van elég szeretet. Van elég öröm. Van elég mindenből!

Te választhatsz. Szerencsére, ez egy bölcs világegyetem.

Semmi nincs következmények nélkül! Válaszd a szeretetet!


Rengeteg rendszer van, amely névlistáról dolgozik, hideg és meleg meghívási technikákkal telefonos meghívást alkalmaz, prezentációt tart, és ennek végén zárással realizálja a befektetett munkát. Mindezekre oktatják is az üzletkötőiket, nem kis pénzért. Ez, a pénzügyi tanácsadók, az edény- és porszívó ügynökök, vagy összefoglaló néven a direkt marketing – üzletkötők sikerköre.

A Network Marketingben nem egy ilyen sikerkör van, hanem három. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egymásra épül, mint a hagyma héjai. Ne kövesd el azt a hibát, amit én számtalanszor elkövettem, hogy amit én 15 év alatt megtanultam, azt 1 óra alatt akartam – szó szerint beleverni – az új üzlettársaim fejébe. Elmenekültek! Mindenki pánikszerűen menekült, mintha melléjük állt volna egy 10 tonnás billenős teherautó, és rájuk billentett volna 10 tonna kavicsot. Mit csináltam erre én? Hoztam egy 40 tonnás teherautót, tele kaviccsal, és melléjük álltam, hogy rájuk billentem….Ez, több mint vicces, igaz?

Először a külső sikerkört kell oktatni: 1. Álmok, ebből tervezéssel lesznek hosszú távú,(3 – 5 éves), középtávú, (éves és havi), és rövidtávú, (heti és napi, órákra lebontott) célok. A célokat az álmoktól nemcsak a határidők, hanem a felbontás is megkülönbözteti. Ahogy egy elefántot nem lehet egészben megenni, hanem fel kell darabolni, úgy egy nagy álmot is részcélokra kell bontani, hogy megvalósuljon. 2. Névlista, melyre szelektálás nélkül mindenkit felírok. Minden profi írott névlistáról dolgozik mindig. A legtöbb sikertelen ember ezt megspórolja, nem írja le, ezzel aláírja saját halálos ítéletét. Nem érti, hogy miért kell, ezért úgy gondolja, nem fontos. 3.Meghívás, amely soha nem több egy időpont egyeztetésnél. 4. Marketingterv, ami, ha jó, egy személynek soha nem több, mint  15 perc, és sok embernek tartva soha nem több, mint fél óra. Itt a kevesebb, mindig több! 5.Hogyan tovább találkozó, és az új induló indítása. Itt kérdezéssel a jelöltre bízzuk, hogy döntsön, leíratjuk az álmait és a névlistáját, elpróbáljuk vele a meghívást. Helyszínt és időpontot egyeztetünk a következő találkozóra.

Néhány napon belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a középső sikerkörrel: Ez a tanítható hozzáállás és az alázat témaköre. Könyvekből, CD – kből, számítógépes blogokból és találkozókból tanulunk, nem egymást okítjuk, mert azzal lekorlátozzuk, hogy soha nem lehet jobb, mint mi. Kell 3 diploma ahhoz az intelligens mozdulathoz, hogy nyújtom felé a CD –t vagy ezt bárki, esetleg egy analfabéta is meg tudja csinálni? Mekkora üzletünk lesz, ha ezt a módszert alkalmazva bárki tud másolni bennünket,(És önmagunkat megtöbbszörözve több ezer CD tanítja a hálózatunkat, amit már nem mi mozgatunk a saját költségünkön, hanem valaki más?), és mekkora, ha mi magunk tanítjuk? Milyen messzire ér a kezünk az egyik, illetve a másik esetben?

Egy két héten belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a harmadik, a legbelső sikerkörrel, ez a szeretet, a tisztelet, a buzdítás, és az elismerés témaköre. Az emberek dolgoznak pénzért, és dolgoznak elismerésért. A legbelső sikerkör a felépítés, a konzultáció és a nem keresztvonalazás témaköre.(Gondolatébresztő 21 –es.) A legbelső sikerkör nélkül is lehet hálózatot építeni, de ez olyan lesz, mint a homokra épített kártyavár. Ha stabil, generációkon át magadnak passzív jövedelmet termelő hálózatot akarsz felépíteni, akkor ezt a legbelső sikerkört kell neked nagyon, de nagyon megérteni és alkalmazni.


A felépítés ereje a hülyeség elleni harcban

Állandóan döntéseket kell hoznunk az üzletépítés során és döntéseink hibalehetőségeket rejtenek. Értelmünk azt súgja nekünk, hogy nekünk van igazunk, és a mi döntésünk helyes. Nem csak nekünk, de másoknak is ezt súgja. Sokszor nem egyezik a véleményünk a szponzorunkkal, hogy mi a helyes cselekedet, és sokszor nem egyezik a véleményünk erre vonatkozóan az alsó vonalainkkal sem. Mit tegyünk, ha nem egyezik a véleményünk?

Ha Network Marketing hálózatot építesz, előbb, vagy utóbb hülyeségekkel fogsz találkozni. Alattad és feletted szponzorok tevékenykednek, akik emberek. Te sem vagy tévedhetetlen, és ők sem azok. Hogyan tudod elkerülni az olyan súlyos horderejű döntéseket, amelyek a szakadékba vezetnek, és hogyan tudsz meddő viták, harag, kicsinyesség és egyéb problémák ellen védekezni? Alapvetően úgy, ha Te mindig pozitív gondolati energiát sugárzol ki, és minden konfliktushoz pozitív módon viszonyulsz. Nem engeded a benned lévő ösztönös negativitásnak, hogy agresszív módon megnyilvánuljon, de nem is fojtod el. (Ha elfojtod, az a legrosszabb, mert kontrollálhatatlanná válik, és a létező legváratlanabb módon fog belőled úgy kitörni, hogy Te magad is meg fogsz lepődni rajta.)

Pozitív energiát akkor sugárzol, ha mindig mindent és mindenkit felépítesz. (Ha nem érted, hogy én mit értek FELÉPÍTÉS alatt, akkor kérlek, olvasd el a Gondolatébresztő 21. második részét.) Minden, amit felépítesz, és mindenki, akit felépítesz, az energiát kap tőled arra, hogy építse az üzleted: A felső szponzor, az alattad levő szponzorok, a találkozók, a könyvek, a pozitív CD –k, stb. A felépítéssel emberek figyelem – folyamát irányítod az illető tárgyra, személyre, vagy folyamatra, vagyis a figyelem terelőlapátjának a szerepét játszod. Minden, amit, vagy akit elmulasztasz felépíteni az üzletedben, azt leépíted: azt sugallod a felépítés elmulasztásával, hogy nem fontos, nem érdemel figyelmet. (Mivel minden tudatalatti szinten automatikusan másolódik, amit csinálsz, és tudatosan pedig jóval gyengébben, amit mondasz, a felépítés a legerőteljesebb, leglényegibb része az üzletednek.)

Ha szokásszinten gyakorlod a felépítést, akkor mi fog történni?

1. Általában majdnem mindig a szponzorodnak lesz igaza, és Te is, és az általad szponzorált emberek szokásszinten elkezdik másolni a szponzort. A szponzornak általában nagyobb üzlete van, mint neked, ezért a Te sikered a legjobb úton halad.

2. Amikor kiderül, hogy a szponzorodnak mégsem volt igaza, és Te fegyelmezetten megcsináltad, amit a szponzorod tanácsolt, még abból is pozitívan fogsz tudni kijönni, mert az emberek látni fogják, hogy Te milyen klassz ember vagy, hogy még akkor is hallgattál a szponzorodra, és megcsináltad, amit mondott, amikor hülyeségnek látszott. Ezzel eléred azt, hogy emberek megcsináljanak valamit az üzletedben, amit nem értenek, pusztán azért, mert téged másolnak. És valószínűleg később rájönnek, hogy neked, a tapasztalt szponzornak volt igazad, és ők, a kezdők tévedtek.

Mikor ne hallgass a szponzorodra, és jelezd a feletted lévő felső szponzornak, hogy probléma van? 

Egyetlen ilyen eset van: ha rájössz, hogy ő nem ugyanabban az üzletágban tevékenykedik, ami a cégetek üzletága. Három variáció lehetséges:

1.Valaki a bolti kiskereskedelmet belekeveri az értékesítési folyamatba.

2.Valaki direkt marketing tevékenységet folytat úgy, hogy az alatta levőket is erre akarja erőszakosan kényszeríteni.(Ez a leggyakoribb, és a legnehezebben felismerhető, mert az, aki ezt játssza, meg van győződve arról, hogy ő Network Marketing tevékenységet folytat, közben pedig 20 – 30 éve direkt marketingből él és szokásszinten ez olyan természetes neki, mint a lélegzetvétel.  A direkt marketinges az energiavámpír stratégiája. A direkt marketinges energiamérlege mindig negatív, mert azonnali teljesítménykényszere megbontja az egyensúlyi állapotot. Valahonnan energiát kell szereznie, és ezt mindig a körülötte lévő emberekből nyeri „építő jellegű” bírálatnak álcázott energia lehúzással.)

3.Valaki a piramisjáték szabályai szerint játssza a játékot: indokolatlan készletfelhalmozásra buzdítja az alatta lévőket az azonnali haszon érdekében, nem törődve a hálózati tagok pillanatnyi gazdasági teherbíró képességével.

A fenti három eset közül bármelyik ellentétes a Network Marketing iparág alapelveivel, zavart okoz a rendszerben is, és a fejekben is, és mint ellentétes elem, lejáratja nemcsak a céget, hanem az egész iparágat. 

Bármi ilyet észlelsz, haladéktalanul jelezd a felső szponzorodnak!

Ha a felső szponzorodat korábban felépítetted, ez remek, a puszta jelenléte, anélkül, hogy a döntőbíró szerepét játszaná, elegendő a konfliktus hatékony kezeléséhez. Van elegendő tekintélye és a konfliktus kialszik, még mielőtt kiterjedhetne. Ha a felső szponzorodat időben (jóval korábban) nem építetted fel, akkor sajnos nincs segítséged a konfliktuskezelésre, Te nagy valószínűséggel szintén nem vagy felépítve, neked sincs meg az erőd a rendcsináláshoz, és a csoportod: BANG –felrobban és elszáll!
Készülj fel rá, hogy az alattad és feletted lévő emberek előbb, vagy utóbb hülyeséget fognak csinálni, és a dolgok előbb vagy utóbb rosszul fognak menni!

Hogyan készülj fel erre?

Szokásszinten gyakorold a felépítést, mindenre, és mindenkire kiterjesztve az üzleti életben!

És mindenek előtt:

Építsd fel a felső szponzorodat, még azelőtt, hogy életbevágóan szükséged lenne rá!

A felépítés négy lényegi része bemutatáskor:

1. X éve ismerem,
2.Szeretem, mert szeretet van benne... ,
3. Nagyszerű üzletember,(üzletasszony),
4. Aki itt és most valami fontosat fog mondani.

Amikor propagálod, hogy ki tartja a marketingtervet, soha ne az üzletet, hanem mindig a marketingterv tartóját propagáld!

Az emberek nem jönnek el antioxidánsok, vagy telekommunikációs trendek miatt a marketingtervre. Ha nem az előadót propagálod, hanem az üzletet, akkor nem jönnek el!

Ez az EMBEREK üzlet!


Ha messze laksz tőlem, netán még különböző nyelvet is beszélünk, lehetek én a Te FANTOM szponzorod. Te biztosan azt gondolod, hogyha nincs kéznél a szponzorod, akkor ez hátrány. Hadd biztosítsalak arról, hogy ez a létező legnagyobb előny az MLM üzletépítésben. Az embereid a Te szponzorodat mindig olyannak látják először, amilyennek te propagálod: Ha nagyszerűnek, akkor egy ideig van egy nagyszerű szponzorod, majd rájönnek, hogy ő is „emberből” van, tele hibákkal. És Te is rájössz erre, kivéve, ha nincs állandóan a szemetek előtt. Ha nincs állandóan a szemetek előtt, akkor nagyon könnyen fel tudod építeni, mint a legnagyszerűbb embert ezen a Földön. És az is marad, mert ha nagyon ritkán találkoztok, az megszépít és ünnepélyessé tehet mindent.

(Gondolkozz el azon, hogy kinek az érdeke, hogy a szponzorod úgy legyen felépítve, hogy ő a legnagyszerűbb ember ezen a világon: A szponzorod érdeke, vagy a tiéd? Szerintem a tiéd! Miért?)

Ha a szponzoroddal egy városban laksz, (Vagyis nem FANTOM szponzorod van,) és mondja neked, hogy hozz jelöltet a marketingtervre, de ő nem hoz jelöltet a marketingtervre, hanem arra vár, hogy majd te hozol, akkor te sem fogsz hozni, mert látod, hogy ő nem hoz. Minden mindig másolódik, az egész egy tudattalan folyamat. Soha nem azt másolod, amit a szponzorod mond, hanem mindig azt, amit csinál. A te csapatod is azt másolja, ösztönösen, amit te. Minden jót elmondhatsz a szponzorodról, és ha nem látják, akkor az, az igaz, azt másolják, amit mondasz.  Ha látják a szponzorod, akkor azt másolják, amit látnak. Ha azt mondja a szponzorod, hogy te menj a találkozókra, de ő nem megy, akkor…. Kérlek, fejezd be te ezt a mondatot. Ha be tudod fejezni, akkor érted a két alapelvet, (bizalom, és másolódás), amelyek működtetik a Network Marketinget. Ha érted az alapelveket, akkor azt is érted, mekkora akadály egy rossz szponzor.

A rossz szponzorodnál is van azonban egy sokkal nagyobb akadály, és ez te vagy, aki nem tiszteled a szponzorod, és aki azt gondolod, hogy jobb vagy, mint a szponzorod. Ha ezt gondolod, akkor ez fog másolódni, és mindenki a te hálózatodban nem fog tisztelni téged, és azt fogja gondolni, hogy jobb nálad. Akkor ez nem egy csapat lesz, hanem egy kaszás – kapás csürhe, amivel nem fogsz tudni még csatát sem nyerni, nemhogy háborút. Erre az a megoldás, hogy mivel alulról építkezünk, mindig adj akkora tiszteletet az alsó vonalaidnak, amekkorát te szeretnél kapni saját magadnak. „Miként akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is akként cselekedjetek azokkal.” Lukács evangéliuma,6.31.

Ha van egy FANTOM szponzorod, ő olyan lesz, amilyennek megálmodod, és amilyennek propagálod. Csak a FANTOM szponzor tud emberi hibáktól mentes lenni. Az ő emberi hibái soha nem rombolják le azt, amit Te felépítettél.(Mint ez már nálam korábban néhányszor előfordult.) Gondold csak meg barátom: Neked bőven elég a saját EGO-dal megküzdeni, vagy szeretnél még a szponzorod EGO-jával is harcolni? Mert van neki, abban biztos lehetsz! Melyiket akarod? Ha fel akarsz építeni egy gigantikus ACN üzletet, arra a létező legnagyobb segítség ez a blog, és egy fantom szponzor, akiről saját önző érdeked által vezérelve csak jót mondasz,(Minden másolódik, ez is.) határ a csillagos ég, és egyetlen korlátja a saját fantáziád. Ő biztosan nem veszi le rólad az energiát „építő -” és „jó szándékú” bírálatával, hanem hálás az ajándékként, hogy vagy neki, forgalmat hozol neki, buzdítani fog, és mentális támogatása miatt megnő az önbecsülésed, hálás vagy az akadály nélküli támogatásért és interneten tanítható vagy.

Én születésem óta öntörvényű vagyok, és állandóan bírálatok kereszttűzében vagyok. Néha úgy lehúzzák rólam az energiát csupa „építő szándékból”, hogy egy hétig csak nézek ki a fejemből. Az emberben az, a 4 fő ösztön van, hogy 1. jól nézzen ki, 2. dominálni akar, 3. igaza legyen, 4. kényelmes legyen.  Ezeket építő szándéknak álcázza.   Ha fantom szponzorod van, ezzel a 4 fő akadállyal nem kell számolnod. Néha úgy éreztem a szponzorom „támogatását”, mintha szemben állnék egy 300 kg-os hólabdával, amit egy hegyi gorilla görget nagy sebességgel a hegyoldalon lefelé egyenesen felém. A legtöbb szponzor nem tudja, hogy az emberek annak ellenére lépnek be a hálózatban és maradnak bent, hogy ő úgy bánik velük, mint ahogy az elefánt forgolódik a porcelánboltban.


És az igaz barátaidat keresd meg, és szponzoráld, akikkel jó együtt lenni. (Tudom, hogy ilyen nagyon kevés van!) Akkor lesz több igaz barátod, ha az egyik legfőbb célod, hogy Te egy igaz barát legyél! Tudod, minden másolódik tudatalatti szinten. Szükséged van egy barátra? Gratulálok, éppen most találtál egyet.


A KÖVETKEZŐ KÉRDÉSEM LENNE HOZZÁD:
 Van olyan okod, amiért ne csatlakoznál hozzám?

http://slidintune.uw.hu/ebook/index.php#ebook  



Elérhetőségeim: Lakás: Győrben. Tel.:+3630/4847121 Skype:szabaditibor7 ,


































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése