2010. december 18., szombat

Gondolatébresztő 13. A precesszió (HARMÓNIA)Kozmikus Törvénye

avagy a MIÉRT? HOGYAN? -ja.

Blog szerkesztője: Szabadi Tibor Gyula (Facebookon is.)

Az EU előírásainak megfelelően tájékoztatom a t. idelátogatókat, hogy adatokat nem gyűjtök, cookikat én önállóan nem használok, ha ilyennel itt találkoznak, azt a blogger tette ide, mert énnekem a cookikra sincs semmi szükségem a nemlétező adatgyűjtéseimhez. A blogom kizárólag egy hitrendszert közvetít, amely az enyém. Aki nem ért egyet az én hitrendszeremmel, amit itt publikálok, az kérem, ne olvassa. Köszönöm, hogy vette a fáradtságot, és beleolvasott. Szabadi Tibor Gyula.


4 saját blog:


1.  Tibor gondolatébresztői - Téma: Ezotéria, és MLM.( http://tibor7.blogspot.com )  Nyelv: magyar
2.  Kérlek, segíts - Téma: Ezotéria a Facebookon ( http://tibor8.blogspot.hu )Nyelv: magyar
3. Lelki ok, testi tünet -Téma: Egészség, Ezotéria, Gyógyítás zenével ( http://tibor4.blogspot.hu )Nyelv: magyar
4. Tibor's provoking trouth   ( http://tibor7-english.blogspot.com/ ) Téma:Ezotéria, MLM Nyelv: english



A Facebookon: Tibor Gyula Szabadi, és "Ébredezők" ezoterikus csoport (rengeteg tanulságos megosztással.) Ha ismerősnek jelölsz engemet a Facebookon, vagy jelentkezel a csoportba, be tudlak tenni. Régebben könyvek és CD-k alapján szerkesztettem a blogokat, most pedig ezen írások alapján. Sok ismerősöm ezúton mintegy társszerzőjévé vált, és válik ezeknek a blogoknak. Ezúton szeretném köszönetemet kifejezni mindenkinek, akinek az írásait átvettem. ♥




http://www.youtube.com/watch?v=sjcaq-XvbH0&feature=related


„Ásd meg most gyorsan a kutat, mielőtt még nagy szükséged lesz a vízre!” Arab közmondás. 


Tartalom:
Bevezető...
A precesszió törvénye... 
A mentális túlerőszabály...
A fantom szponzor
Tréming E-könyv
Ha a rendszer egy eleme megváltozik...



Bevezető

Kedves Mindenki!
Ez egy eléggé hosszúra sikerült cikk. Ha úgy gondolod, hogy nincs időd ilyen hosszú cikket FIGYELMESEN elolvasni, akkor tedd fel magadnak a kérdést, hogy mi volt a szándékom azzal, hogy az egész délelőttöt a gép előtt töltöttem, és ha azon kapod rajta magad, hogy bármi negatívra gondolsz, akkor MEGINT VESZTETTÉL! Elvesztetted életed egyik nagy lehetőségét, hogy a MIÉRT? HOGYAN?-ját megértsd!

 A precesszió univerzális törvénye annyira zseniális, hogy kár, hogy nem én találtam rá. (Egy bizonyos Buckminster Fuller nevű hatalmas koponya zseniális felfedezése. Nem Einstein volt a legnagyobb zseni, hanem ő. A felfedezését John Kalench adta közzé magyarul egy MLM könyvben, címe: A jelöltkutatás mestereinek 17 titka. Ez a könyvet már másfél éve birtoklom, többször olvastam, és most értettem meg, mert MOST ÉRTEM MEG RÁ!)

Tehát, nem én találtam rá, én ITT és MOST csak beillesztem MINDENKI ÉLETÉNEK MOZAIKJÁBA! MINDENKIÉBE, AKI MEGKAPTA és HAJLANDÓ 20 percig arra a FIGYELEMRE, amelyet SAJÁT ÉLETÉNEK HARMÓNIÁJA MEGÉRDEMEL.

(Túl hosszadalmasnak tűnhet, amit itt most írok, de nem tudom, hogy TE, aki ezt olvasod, mit tudsz erről, és nem akarok a megértésed útjában LYUKAKAT hagyni, ezért kezdem ÁDÁMTÓL és ÉVÁTÓL)

HA NEM FONTOS az, hogy a TE ÉLETEDBEN a HARMÓNIA DOMINÁLJON, AKKOR NE FIGYELJ IDE!

De mindenki, aki súlyos egyensúlytalanságot tapasztal az életében - válófélben van, jelzálogterhekkel, súlyos egészségügyi problémákkal küzd, vagy csak egyszerűen azt gondolja, hogy az MLM üzlet nem neki való, vagy csak hagyományos vállalkozásban hajszolja a sikert, és még nem adta fel a reményt, vagy csak kacérkodik a gondolattal, hogy hogyan kezdhetne valamilyen vállalkozásba - most nagyon figyeljen. Ha ezt most megérted, AKKOR EZ ITT és MOST a TE NAPOD!

A megértés lavináját Szalai Sanyi barátom indította el nálam, amikor kezembe nyomta ajándékként 2009 első negyedévében „A TITOK”(„The Secret”) DVD 2 változatát. Most, ezúton adom Neki vissza az ellenértéket ezzel a cikkel! Kb. 50x megnéztem a DVD-T!  Megvettem az ezzel kapcsolatos összes magyarul megjelent könyvet, mert éreztem, hogy közelebb kerültem a megoldáshoz, de "valami"még mindig hiányzott. Ez a valami ott volt az orrom előtt, majd elestem benne, mégsem láttam, és TE SEM LÁTOD!
Életed legfontosabb törvénye (A HARMÓNIA, az EGYENSÚLY törvénye) következik, és minden esélyed megvan rá, hogy újra elszalasztod, mint ahogy az én szemem is többször elsiklott felette és nem láttam! Az elmúlt 18 évben 12 MLM üzletet építettem.
Mindig ugyanaz a folyamat zajlott: elindultam, szponzoráltam 10-től több száz emberig és 2 hónaptól 2 évig történő aktív hálózatépítés után csendes szemlélővé váltam. MIÉRT?
Mert rájöttem arra, hogy ha tovább folytatom, elveszítem életem értelmét, a HARMÓNIÁT, és az túl értékes számomra! Bármit veszíthetek, de azt nem, mert nagyon sokáig nélkülöztem, ezt,és nagyon megfizettem, és folyamatosan megfizetem a harmónia árát! Mindenki, aki kiszáll az MLM - ből, ezért száll ki! Mindenki, aki nem száll be, ezért nem száll be! És majdnem mindenki, aki tovább hajszolja az MLM - et és a PÉNZT, amit lát benne, súlyos egyensúlytalansággal (válás, jelzálog, súlyos egészségromlás) fizet az álmai üldözéséért. A legnagyobb baj, hogy ez az egyensúlytalanság nem vonzó és nem követésre méltó és rengeteg értékes embert eltaszít az MLM - től.

 A hiba nem az MLM - ben van, a hagyományos vállalkozásoknak ugyanolyan nem kívánatos mellékhatása a harmónia felbomlása, csak a következmények sokkal súlyosabbak. Az MLM - be nem fektetsz tőkét, tehát nem veszítesz, ha abbahagyod, ("CSAK" az álmaidat adod fel, de legalább nem leszel örökre megnyomorodott szerencsétlen, kivéve, ha ráztad a rongyot, és erőn felül költekeztél) hagyományos vállalkozóként viszont kockáztatnod kell eddigi vagyonodat, be kell fektetned, és nagy veszteséggel, nagyon nehéz kiszállnod! Tehát az MLM sokkal jobb, mint bármely hagyományos vállalkozás, a minimális kockázat miatt.




Ennyi bevezető után térjünk a tárgyra!

1.Miről is szól a precesszió univerzális törvénye?


1.:Haladásunk az életben egyenesen arányos azzal, ahogy új dolgokkal megbarátkozunk. Egyetértesz velem abban, hogy a legtöbb ember nem ott tart az életben, ahol szeretne. Vannak általános törvényszerűségek! Minden megkeseredett, boldogtalan, sikertelen, negatív ember a homeosztázis fogja, nem hajlandó kimozdulni a komfortzónájából, mert azon kívül nem érzi biztonságban magát.(Ők az emberiség 70% - a!)  És minden álmaiért tenni akaró ember hosszabb - rövidebb ideig, recsegve - ropogva próbálja tágítani komfortzónája határait.(Ők az emberiség 30%-a!) Ezek 97%-a rövid próbálkozás után feladja, és visszatér komfortzónáján belülre, mintegy csatlakozik azokhoz, akik meg sem próbáltak eljutni álmaik földjére. Ezután a csalódásaikkal felvértezve azt mondják a következő marketingterv tartónak az új lehetőségre: "tudom, tudom, én ezt már próbáltam, lehet, hogy másnak működik, de nekem nem működött, engem felejts el!"

Ez a statisztika. Az izgalmas kérdés, hogy mi történik a 30% 3%-ával. Mit csinálnak ők? Mit csinálnak másképp, mint a nagy többség? Hát először is: kitartóak! Soha nem adják fel! És e 3%  97,1%-a elválik, többször csődbe meg, megfizeti a siker árát, és célba ér. Ez meglehetősen súlyos ár a sikerért, főként azért, mert az utazást hullámszerűen élik át, megszokják a komfortzónán kívüli állapotot és ez lesz a komfortzónájuk. (Hullámhegyek, hullámvölgyek és a káosz az életben) És mit csinál a 3% 2,9% - a? Élvezi az utazást, és harmóniában halad a céljai felé, és boldog, szabad, gazdag és elégedett.(Nincsenek hullámhegyei - völgyei, állandó egyensúlyozás a REND és a KÁOSZ HATÁRÁN!)A többség ezt figyeli, nem hiszi el és KÉPMUTATÓNAK TART, HA ÍGY ÉLSZ! Elkeserítő statisztikai számok! Te melyik csoportba akarsz tartozni? Miért?

2.:Minden olyan dolog, mellyel kapcsolatban kényelmesen érzed magad, komfortzónán belül van, és minden olyan dolog, ami kényelmetlen, komfortzónán kívüli számodra. EGYENLŐRE! HA sokat csinálod, megszokod, és ott lesz komfortzónád új határa.


3.:Az emberek azt gondolják, hogy az oktatás célja minél több tudás összegyűjtése. Az igazság az, hogy az oktatás célja a CSELEKVÉS! Ezt nagyon fontos megérteni! Ha megálmodod a lottószámokat, és nem veszel lottószelvényt, akkor ez pontosan akkora eredményt hoz, mintha nem álmodtad volna meg. ÉRTED EZT? Lehet bármilyen mantra és vizualizáció, hogy mozgásba hozd a vonzás törvényét, ha a döntő pillanatban nem cselekszel, SEMMI eredmény! És a hibák? Naná, hogy fogsz hibákat elkövetni! Félsz tőlük? Kövess el sok hibát, és megszokod! Nem fog izgatni többé! De tanulj belőlük, mert ez az intenzív tanulási folyamat maga! A tudás megszerzésének lényege az, hogy elindulsz, és képessé teszed magad minél kifinomultabb döntések meghozatalára! Függetlenül attól, hogy Te ki vagy és mivel foglalkozol, mindenkinek az élete a folyamatos döntéshozatalról szól! Amikor nem döntesz, akkor arról döntesz, hogy halogatsz. Ez egyeseknél szokássá válik, és szenvedést generál az életükben. Addig szenvednek, amíg eljutnak oda, hogy már nem éri meg tovább szenvedni. A NAGY TÖBBSÉG IGY ÉL!
4.:Vannak emberek, akik 20 éve ugyanazokat a hibákat követik el és nem tanulnak belőle. Ennek van értelme?

5.:A NASA példája: űrhajót bocsátott fel a Holdra. Tervük a következő volt: egy embert eljuttatni a Hold felszínére, majd biztonságban visszahozni a Földre. Tételezzük fel, hogy a Hold az A pont, a Föld pedig a B pont. Két pont között a legrövidebb távolság az egyenes. Mivel a NASA szakértői pontosan tudják, hol van a hold, (láthatják is) azt gondolhatnád, hogy húznak rá egy "egyenes vonalat" - ezáltal olyan rövidre és biztonságosra tervezve az utat, ahogyan csak lehet. De ha egyszer az űrhajó elindul, kérlek, most itt tippeld meg, az idő hány % - a az, amit  ténylegesen a pályán ( a vonalon) tölt úti célja, a Hold felé?
Nos, tippeltél? Itt a megoldás: a SZAKÉRTŐK SZERINT az IDŐ NEM EGÉSZEN 3 % - át! És akkor mi történik a maradék, több mint 97%-nyi időben? KORREKCIÓ, a PÁLYA - AZ Ő TERVÜK!  - MÓDOSITÁSA.


Nekünk az életben nem adatik meg az a luxus, (mint a NASA-nak) hogy pontosan tudjuk, hol található a célunk. Nem úgy van, hogy tisztán láthatjuk és "berajzoljuk" az oda vezető "tökéletes egyenes vonalat", mielőtt "felszállunk".Persze, van róla víziónk, és becsülni tudjuk, hogy mi kell ahhoz, hogy eljussunk odáig. De az idő nagy részében mégis inkább a vakhit ugrása. Akkor ebből mit tanulhatunk? Nos, sikered az MLM - ben, és általában a NAGYBETÜS ÉLETBEN nem azon fog múlni, hogy milyen egyenes vonalat tudsz húzni attól a helytől, ahol jelenleg vagy, addig, ahová el akarsz jutni.(Ez az objektív valóság leegyszerűsítése, amely soha nem működik! SOHA, NEM! A sikered minden esetben azon múlik, hogy milyen gyorsan és készségesen korrigálod az akcióidat, amelyeket éppen most hajtasz végre!


MIÉRT? Hülyék ezek? Nem! A válasz egyszerű: Felfedezték, hogy így MŰKÖDIK! Ennyi! 



Ezzel szemben a legtöbb ember így él, és arra vár, hogy valami történjék az életében.

Szerinted, ha valaki így él, és arra vár, hogy valami történjék vele az életében, akkor VELE MI FOG TÖRTÉNNI?


Megmondom: 

VELE AZ FOG TÖRTÉNNI, AMIRE AZ URALKODÓ GONDOLATAI VEZÉRLIK!






6. Az Univerzumnak 7 törvénye van. A törvények mindig, mindenkire hatnak, senki nem tudja magát kivonni a hatásuk alól!

És a törvény nem tudása nem mentesít a felelősség alól! Te vagy a felelős a törvények alkalmazásáért a Te életedben, ha tudsz róla, ha nem! Ha egyetértesz velük, ha nem! TE MAGAD VAGY AZ OK, és a KÖRÜLMÉNYEID az OKOZATOK!  Te azt szeretnéd, hogy a vonzás törvénye neked működjön, és a jó dolgokat besegítse az életedbe. Hogyan működik a vonzás törvénye és mit kell, hogy tegyél, hogy a legvégső 2,9%-ba tudj tartozni, és fogcsikorgató erőlködés nélkül tudd megvalósítani a céljaidat és HARMÓNIÁBAN TUDJ LENNI ÖNMAGADDAL és a VILÁGGAL?

 A válasz: Ismerd meg és alkalmazd helyesen a PRECESSZIÓ univerzális törvényét!

7.:Íme, a PRECESSZIÓ törvénye: Ha egy test, mozgásban van egy másik test felé, (gravitáció, vagy egyszerű mozgás miatt) akkor mindig fellép - a vonzás vonalához képest 90 fokos szögben - egy azzal egyenlő, VAGY NAGYOBB hatás. Hadd ismételjem el ezt egy kicsit másképpen: Ha egy tárgyat egy másik tárgy vonz, és mozgásban van feléje, egy másik hatás is fellép, derékszögben a mozgás irányára. Ez a hatás egyenlő, vagy nagyobb, mint az eredeti vonzerő! MOST figyelj: PÉLDA: Itt van a Nap-egy mozgásban lévő égitest. A másik mozgó égitest a Földünk. Egyetértünk abban, hogy a Föld és a Nap vonzzák egymást, és elmozdulnak sugárirányban egymáshoz képest? (ELLIPSZIS a PÁLYA, a Föld  - Nap távolság állandóan változik.) Működik a gravitációs erő - a Föld szinte bele akar esni a  Napba! A vonzásnak erre a vonalára 90 fokos szögben a precesszió törvénye egy mellékhatást hoz létre-a Föld orbitális (ellipszis) pályán való mozgását. Ez egy nagyon áldásos mellékhatás, igaz? Megment attól, hogy pirítós légy.

Egy másik példa lehet egy MÉH, (egy test, mozgásban) és egy virág (egy másik mozgó test). A méh vonzódik a virághoz a nektár miatt. És itt is a "húzás"(a vonzás) vonalára merőlegesen  ott a kereszt - beporzás különleges oldalhatása. Tudod, a virágpor ráragad a méhek testére és lábára. A méh virágról virágra szállva keresztbeporzást végez. A végeredmény: a növényvilág. Hol lennénk a föld orbitális pályája nélkül? Hol lenne a növényvilág a kereszt-beporzás nélkül? És hol lenne a Föld a növényvilág nélkül? Jó, jó, de hogyan érint TÉGED a PRECESSZIÓ törvénye a Network Marketingben, (MLM) és milyen hatással van arra, hogy harmonikus, boldog életvitellel nagy, nemzetközi üzletet tudj felépíteni és olyan vezetővé tudj válni, aki mesterien tud hatást gyakorolni Mások életére, harmonikus fejlődésére? Nagyszerű kérdés!

Kérdezd meg: Miért vonzódik a legtöbb ember az MLM - hez? Mi az, az ok, ami miatt a legtöbb ember belép egy MLM üzletbe? Azért, hogy több pénzt csináljon? Hát persze. A pénz az első számú ok, ami miatt a legtöbb ember csatlakozik! Oké, tegyük fel, hogy ez Te vagy: egy mozgásban lévő test, (Remélem, mozogsz) amely vonzódik egy másik mozgó testhez, - a pénzhez!

Akkor most megkérdezem tőled: Láttál már olyan embert, a foglalkozásától függetlenül, aki minden más elé helyezve kergette volna a pénzt? Más szavakkal: ismersz olyan embert, aki kizárólag a pénz iránti szükségletére és annak megszerzésére fókuszál? Gondolkozz el ezen egy kicsit! Milyen oldalhatást kreál a precesszió törvénye a pénzvonzás, pénzkergetés mellékhatásaként? KAPZSISÁGOT és KIEGYENSÚLYOZATLANSÁGOT?

ELÉG BÖLCSNEK KELL LENNÜNK AHHOZ, hogy MEGÉRTSÜK, MI a PÉNZ, és MI NEM AZ! Én nem vagyok olyan, aki gúnyolódik a pénzen, vagy azt gondolja, a pénz rossz! ELLENKEZŐLEG! A pénz egy segédeszköz, mely kibővíti a lehetőségeinket, segítségével kifejezhetjük magunkat a világban. Mintha te lennél a motor, és a pénz a motorolaj. Őszintén hiszek abban, hogy elegendő pénz van ezen a bolygón, és mindenki megérdemli, hogy harmonikus, tehetős, gazdag életet éljen. Éppen úgy, ahogy a FÖLD-NAP, MÉH - VIRÁG, a TE - Pénz  vonzódás is létezik és egészséges dolog! AZT gondolom, minden bizonnyal nem akarod, hogy KAPZSISÁG és EGYENSÚLYTALANSÁG lépjen fel az életedben e  vonzódás oldalhatásaként! - igazam van?

Akkor hát, hogyan irányítsuk a precesszió törvényét úgy, hogy olyan oldalhatást produkáljon, amilyet szeretnénk? Nos, barátom, egyszerűen fókuszáljuk figyelmünket arra, hogy értéket adjunk mindenkinek és mindennek, akit/amit megérintünk az utunk során. A népszerű hiedelemmel ellentétben a siker nem a végcél (egy állomás), egy bizonyos mennyiségű pénz megszerzését jelenti! A siker maga az utazás, (a pénzkeresés érdekében végzett) tevékenységünk nap, mint nap átélt öröme.

Ha a pénz válik tevékenységünk okává, akkor könnyen feladjuk elveinket és kompromisszumot kötünk abban, hogy kik vagyunk, és mivé szeretnénk válni. HA a PÉNZ CSUPÁN KÖVETKEZMÉNYE LESZ ANNAK, AMIT SZERETÜNK CSINÁLNI, AKKOR IGAZI ÖNMAGUNK MARADUNK. Ha az ember - értékadás a főhatás, akkor mindig a bőség és az egyensúly a mellékhatás a precesszió univerzális törvénye értelmében. Láthatod tehát, hogy nem kell megtagadnunk a pénz iránti vonzódásunkat. Ezt a vonzódást fel tudjuk használni arra, hogy gazdagságot hozzunk létre a saját életünk minden területén, valamint mindenki más életében, akiket megérintünk, miközben nap, mint nap arra fókuszálunk, hogy értéket adjunk.(Én most ezt próbálom tenni felétek!)

Bizonyára hallottál már egyes emberektől olyan kijelentést, hogy az életcéljuk részét képezi pozitív hatást tenni mások életére.

(Ezt nem azért mondják, mert álszentek, hanem valahol a tudatalattijukban ott lapul a precesszió törvénye, rengeteg próbálkozással megtapasztaltál, ők ez szerint élnek. Mögötted pedig nincsenek meg azok a tapasztalatok, amik nekik van, ezért nem érted, miről beszélnek, és amit nem értünk, arra belemagyarázzuk, hogy az rossz!) A nagy vezetők nagy szemináriumokon elmondják, hogy a pénz miatt léptek be az MLM üzletbe, és beleszerettek, mert az üzlet iránti szenvedélyük megnőtt azáltal, hogy értéket adtak másoknak, és ebben az üzletben ezt megtehetik, mert ez az "emberek " üzlet! Csaknem LEHETETLEN az MLM üzletben jól működnöd anélkül, hogy ne adnál másoknak hatalmas mennyiségű értéket.(Provokatív kérdés: Most melyik részét nem érted?)

Sok iparágban ez nem így van! Sajnos, léteznek olyan szervezetek, ahol éppen azért jutalmaznak embereket, mert értéket tartanak vissza másoktól.

Így hát, kedves barátom, SZABADULJ MEG AZ ELAVULT ESZKÖZÖKTŐL! Az élet választást kínál Neked: képezd magad - Tanulj a Mesterektől - és aztán bátran vágj bele nagy akciókba! Gondolkozz nagyban, tervezz merészet, és ne tágíts a céljaidtól! A mesterekhez hasonlóan, bizonyára Te is fogsz hibázni, de végezd el gyorsan a javítást, a korrekciót és haladj tovább!

 Gyakorold a precesszió univerzális törvényét azzal, hogy értéket adsz mindenkinek, és mindennek akit/amit megérintesz. Ahogy növekszik benned a beteljesülés, az egyensúly és a célszerűség érzése, úgy fog nőni a jövedelmed is. És miközben az önuralomra és az anyagi függetlenségre törekszel, egész biztosan változást fogsz hozni közvetlenül és oldalhatással sok ember életében az utad mentén. Mindenütt nagy változások hírnökeit látjuk magunk körül.

Mindnyájunkban benne van egy sokkal nagyszerűbb, minőségi élet lehetősége.
Az MLM, mint egy ideális, univerzális eszköz iránti elkötelezettségünkön keresztül lehetőségünk van egy olyan út kijelölésére, amelyet mások lelkesen követni akarnak - és én tudom, hogy ezen az úton haladva értékes örökséget fogsz hagyni a világra!

2.Hogyan szól a precesszió törvénye a hálózatépítésre?

Ne arra fókuszálj, hogy Te sikeres legyél, hanem arra, hogy segíts más embereknek sikeressé lenni! Ne arra fókuszálj, hogy Te minősülj, hanem arra, hogy több lábon minél több embernek segíts minősülni! "Mellékhatásként" Te sikeres leszel. Ez nem más, mint a precesszió kozmikus törvényének hatása a Te hálózatépítésedre.




3.1.A mentális túlerőszabály alkalmazása a hálózatépítésben

„Szponzorálj a szinteden, vagy afölött!”

Hallottad ezt már valahol?

Miért szponzorálj a szinteden, vagy afölött? Azért, mert az embereknek van minősége! Tartós sikert csak minőségi emberek hálózatodba toborzásával tudsz elérni! Ha nincsenek minőségi emberek a hálózatodban, akkor ott nem munka fog folyni, hanem rinyálás és panaszkodás! Ők csak az idődet rabolják, és számottevő eredményeid nem lesznek!
Hogyan szponzorálj a szinteden, vagy afölött?
Úgy, hogy eléred azt, hogy a mentális túlerőszabály neked dolgozzék!

Amiről itt és most beszélni fogok, az „A felépítés tudatosan, mesterfokon”, és a „Szigorúan bizalmas” kategóriába tartozik!!!! Vagyis, alkalmazd, figyeld, de ne tanítsd túl korán éretlen embereknek.

Hogy ki az éretlen és ki nem az, alattad és feletted a hálózatban, azt szintén megfigyelheted, mert mindenki önmagát minősíti. (A feletted levőket pedig meg se kíséreld tanítani, semmilyen jó szándéktól vezérelve. A barátság erre nem elég indok! Tényleg nem. Ők vagy tanulnak a lényedből, ahogyan kommunikálod magad, vagy nem. )

Alapvetően kétféle módon tudsz mentális túlerőre szert tenni:

1.Fizikai túlerővel:

Ha menned kell egy házaspárhoz marketingtervet tartani egy az egyben, akkor ne egyedül menj, még csak ne is ketten, hanem menjetek négyen. Két házaspár mentálisan egy ellen, ez a megfelelő mentális túlerő alkalmazása. Ezt akkor kell alkalmazni, ha régi ismerősökről van szó. Ha elmennél a nagyon kvalifikált régi ismerősödhöz kettesben a szponzoroddal, akit ő szintén régóta ismer, és elkezdenéd őt, mint előadót felépíteni, akkor félbeszakítaná a felépítést, ezzel a szöveggel: „Hagyjuk a rizsát, ezer éve ismerjük egymást, térjünk a tárgyra!” És amikor az a mondat elhangzik, akkor egy pár évtizedes hálózatépítő rutinnal már kezd derengeni neked, hogy most veszíteni fogsz.

Hálózatépítő rutin nélkül nem fog derengeni semmi, föl sem fogod, hogy már elveszett a fejsze nyele… Szóval, ha megteheted, alkalmazd minden esetben a fizikai túlerő szabályát… És legyen nálad üres független képviselői megállapodás, és érd el, hogy ő akarjon belépni, és ő kérdezzen rá. Csak lazán, és ne nyomulj vele. Ha 50%-ban kolerikus vagy, mint én, akkor ez sem egy egyszerű játék a Te fejedben sem… De megéri megcsinálni. Olyan ez, mint a horgászatban a kellően időzített bevágás. Ha elsieted, oda a hal… És itt sokkal többről van szó, mint egy halról. És sokkal többről, mint sok halról… Itt több évtizedes, több generációs passzív jövedelemről van szó…

2. Felépítéssel, fizikai túlerő nélkül

Ha csoportos családi marketingtervet tartaszsoha ne bízd az újonnan belépett házigazdára, hogy ő építsen fel! Őneki fogalma sincs sem a mentális túlerőszabályról, sem a felépítés fontosságáról!

Ha elmulasztod a felépítés erejének használatát, papolhatsz, és nem lesz eredménye. És ha nem vagy elég kitartó a hálózatépítésben, akkor esélyed sem lesz egy napon megvilágosodni, hogy korábban miért nem voltak eredményeid ezen a téren, és hogy hol rontottad el? Te, aki profinak, és rutinosnak gondolod magad!
Azt hiszed, hogy az elég, hogy Te tartod a legjobb marketingtervet? Ez nem elég! Bármilyen jól tartod a marketingtervet, nem ezért fog belépni. Sőt, annak ellenére fog belépni, hogy jó marketingtervet hallott tőled, mert ha jó volt az előadó felépítése, akkor be fog lépni. És ha nem volt jó az előadó felépítése, akkor pedig nem fog belépni! Tudod, hogy mi jár a fejében akkor, amikor hallja a briliáns marketingtervedet? Az, hogy ő soha nem fog ilyen jó marketingtervet tartani, mint Te, és ezért nem tudja csinálni, és milyen kifogást találjon gyorsan, hogy elmenekülhessen innen, most a közeledből?
Használd azt, hogy téged BÁRKI felépíthet hatásosan, aki nem te vagy! Ismétlem: BÁRKI, AKI NEM TE VAGY!

Szóval: „Soha nincs második lehetőséged, hogy első benyomást kelts!”
Ne ellenkezz ezzel, hanem használd!

A hálózatépítésben az első benyomás keltése 2 lépésből áll:

1. Te jól nézz ki! Ez fontos! Öltöny, stb. A farmer itt nem divat. Ha azt hiszed, hogy te elég jó vagy farmerben, akkor gondold végig, hogy Te „A BIZALOM, és A MÁSOLÓDÁS” üzletében, vagy a JÁRJUNK FARMERBAN üzletben vagy?

2.Alkalmazd a mentális túlerő szabályát mindig, minden esetben, amikor nem tudod a fizikai túlerő szabályát alkalmazni! A legerősebb ember építsen fel, és minél többen vannak a csoportos marketingterven, annál fontosabb, hogy az előadó jól legyen felépítve! Az ördög a részletekben rejlik, és minden számít!

Amikor az előadót az alsó vonal felépítette, akkor az a legfontosabb, hogy az előadó az ajándékba kapott tekintélyt a lehető leggyorsabban visszapasszolja az őt felépítőre.

Ha ezt elmulasztja, és a dicsőségben fürdésre használja, az nagyon hasznos az előadó egójának, de óriási kárt okoz a hálózatépítésben. Akkor nem ugyanabban az üzletben vagyunk.

Akkor felépített előadóként viszonzásképpen lenyomom azt, akitől a tekintélyt, a felemelést kaptam, és hosszú hónapokra visszavetem őt. Egóm pátyolgatása a fontosabb, vagy az alsó vonalam felemelkedése?

És a világegyetem ezt honorálni fogja nekem… Hosszútávon minden kiegyenlítődik… Mindig, minden számla kifizetésre kerül. Létezik mentális energia, és mentális számla is. Akkor is, ha nem tudunk róla.

Egyszerűen csak van. És hat.
Minden energia! És elsősorban mentális energia! Az életünk nem más, mint a mélyben az energiák tánca.

A felszínen csak fizikai lények vagyunk. Alvó fizikai lények. De ez csak a jéghegy csúcsa. A mélyben ott a jéghegy. Ott vagy Te. Senki nem tudja, hogy ki vagy Te. Csak egyedül Isten!

Ezért írták az a régiek: „Ember, ismerd meg önmagad” Valójában ezért vagy itt ezen a Földön. És a másik ember tükör, amelyben önmagadat látod.

Erről már sokszor írtam. Van valaki, aki néha elgondolkozik ezen?

Ez egy olyan üzlet, hogy segítesz más embereknek, hogy ők sikeresek legyenek, és azután jössz Te… Tényleg érted ezt?

Aláírás: Szabadi Tibor Gyula, és nem Verne Gyula.
Utóirat: Semmi közöm a nagy mesemondóhoz, nekem nincs olyan élénk fantáziám, mint neki, amit itt írok, az mind tömény tapasztalat. Vagy megfogadod, és minőségi emberekkel könnyű lesz hálózatot építened, vagy figyelmen kívül hagyod ezeket az alapelveket, és akkor behozol egy tömeget, akik a gyors meggazdagodás reményében csatlakoznak hozzád, de velük csak a bajod lesz, mert nem fognak hallgatni rád. A tömegben lefokozódik az intelligencia. A tömeg az rabolni, és fosztogatni fog, és kontrollálhatatlan. Ha az elején nem tanulod meg az alattad lévő tömeget kontrollálni, akkor mi lesz veled később? Keresd meg a vezetőid, és képezd őket úgy, hogy ne fájjon az egójuknak, és ha együtt sikert sikerre halmoztok, akkor nagy a valószínűsége annak, hogy követni fognak. És a legjobb követőidből lesznek a legjobb vezetőid, akik megtanítják az általatok behozott tömeget követni.

Minden jó vezető jó követőként kezdte! De nem mindegy, hogy kit követsz! Mert vezetőként is mindig követsz valakit, még akkor is, ha most ezt még nem látod ilyen kristálytisztán! Én egész életemben a feleségemet követtem, bármi is a látszat, és Te bármit is gondolsz kettőnkről. Ha azt hiszed, hogy kettőnk közül én vagyok a vezető, akkor tévedsz! Lehet, hogy a férfi a fej, de mindig a nő a nyak!

Mi történik akkor, ha egy férfi nyakas? (Vigyázat: a magyar szakrális nyelv, ha figyelsz rá, megtanít sok mindenre!) Akkor elválnak, és szétmennek. Nagyon sok hajléktalan férfit látni, és nagyon kevés hajléktalan nőt. Miért? Mert a nők mentálisan sokkal erősebbek, és a férfiakkal ellentétben, mindig tudják, hogy mit akarnak. Általában mindent akarnak, a férfiak pedig a NŐT akarják. és amikor megszerezték, akkor pedig nem becsülik eléggé…


3.2.Félelem a kudarctól rövidtávon, és félelem a sikertől hosszútávon…

Ne lógj ki a sorból – se lefelé, de pláne fölfelé ne! Mert kilógni a sorból nem biztonságos. Sőt kimondottan veszélyes a túlélésed szempontjából!

Nagyon mélyre beégetett mentális parancs ez a kollektív tudatalattiba!
 Az EGO, a túlélés funkció legfontosabb parancsa ez. Nem írható felül.

Ezt pszichológiai szaknyelven homeosztázisnak, és komfortzónának hívják. Hallottál már erről?

A halak rajokba szerveződnek. A birkák nyájat alkotnak. A bölénycsordák, az elefántcsordák ennek a mentális elvnek a végrehajtói. A tömeget a csordaszellem hajtja. Ne ellenkezz ezzel, hanem használd! E miatt az alapelv miatt nincs konkurenciád a Network marketingben.

Az emberek 3%-a mer kilépni önállóan a nyájból. Ők azok, akik önnön erejükből meggazdagodnak.

Van másik 20%, aki többet akar, ők hajlandók tenni is érte, csak nem tudják, hogy mit, és hogyan. Ez a te célpiacod. Őket vezetned kell, és hatékony vezetés esetén kimagasló eredményeket lehet velük elérni. Úgy kell őket vezetned, hogy folyamatosan fenntartsd az érdeklődésüket, a figyelmüket, és segítsd őket. A kitartásukat kell megnövelned, amíg elérik a hőn áhított célt.

A fennmaradó 77-80% (Szándékosan írom így, mert a fenti 20% magában foglalhatja a fenti 3%-ot is!), mély téli álomban van. Ők nem akarják, hogy bármivel háborgasd őket. Ők a változást sem akarják. Ők ott akarnak maradni, ahol most vannak. Hagyd őket békén, ha jót akarsz magadnak, és nekik is.

Hogyan tudod a fenti 20%-ot segíteni a siker útján? Hát úgy, hogy a faiskola analóg mintájára gilisztalábba hozod be őket, és sorban elindítva, az alattuk levő növekedést figyelve, dolgozva, és tanulva tanítva őket, szépen lassan beérnek. A figyelmük nem csökken, mert látják, hogy nélkülük is épül a láb.

Van másik mód is arra, hogy sikeres légy a Network Marketingben? Persze, hogy van! Kimész az utcára, találsz 6 embert a 3%-os csoportból, meggyőzöd őket, és ők megcsinálják…..
Úgy-e milyen egyszerű?

Ha ez az út nem járható számodra, akkor berakod az embereket egy faiskolához hasonló gilisztalábba, és mindig a láb alján lévő embert indítod. Vagy te indítod, vagy aki behozta, ha elég érett erre a feladatra. Az új ember nem szervezkedik, és nem rohangál töketlenül, mint pók a falon, hogy eladja azt a marketingtervet, amelynek a 90%-át nem érti. Az ő feladata, hogy segítséggel minősüljön, és megcsinálja a 15 szerződését 1 hónapon belül.

Mennyi 3+ 3X3+ 3X3X3 ember? (Ez úgy-e, 39 ember?) Mert úgy - e, a másolódásod a cél? Végiggondoltad, mi fog történni akkor, ha így másolódsz? És ez még csak a harmadik mélység! Hányat fogsz tudni ebből az embertömegből elindítani? Jó esetben 1-2 embert! De mi a Network Marketing ígérete? Az, hogy Te meg tudod csinálni? És Te mikor tudod megcsinálni? Akkor, ha segítesz más embereknek, hogy ők megcsinálják!
És én itt és most 3!!! mélységről beszéltem! Mi lett volna az elő hálózatban veletek, ha én 2, vagy 3 mélységben gondolkoztam volna? (Te személy szerint hányadik mélységemben voltál az elő hálózatban?)

Ugyanaz lett volna veletek, mint az előző 18 évem 12 MLM hálózatában lévő több, mint ezer emberrel, vagy az ACN elő hálózatomban lévő 12 frontvonalamból az ott lévő, mintegy 60 emberrel.

És mi lett volna akkor, ha nem megyek el Amszterdamba 2010. januárban, azzal a céllal, hogy szerezzek az alakuló győri csapatnak egy messziről jött aktatáskás szakértőt? (Egy házaspárt Szentendréről, akinek a hölgytagját 19 éve ismertem.)

Két dolog, amely mindenkit visszatart a sikertől. Apró félelmeid a napi kicsi kudarcoktól. És óriási félelmeid a hosszú távú sikertől. Már megmondták több ezerszer a szeretteid, hogy átlagos ember vagy, és soha nem leszel sikeres! Jó szándékú szerető szüleid tették ezt, nem az ellenségeid! Velük pedig az ő szerető szüleik tették ugyanezt! Most éppen azon dolgozol, hogy meghazuttold őket, a szeretteidet! Ahogy közeledsz a sikered felé, egyre nő benned az ellenállás! Mert:Tudat alatt tudod, érzed: Valakinek, akit szeretsz, nem volt igaza!

Kinek nem lesz igaza, amikor sikeres leszel? Jól végiggondoltad ezt?





4. Kik adják fel, és miért adják fel az MLM vállalkozásukat idő előtt az emberek?

Két dologra van mindenkinek szüksége, ahhoz, hogy ne adja fel:

1.Szeretetenergiára, amely a bizalommal van összefüggésben,
2. Térképre a céljához, a sikerhez vezető úton, mely a másolódással van összefüggésben.

Ad 1.: Az első, a szeretetenergia, mindig egy önmagunkba visszatérő kör. Azt kapjuk, amit adunk. Mindig! Mindenki mindig olyan szponzorokat kap, amilyeneket megérdemel, mert a külvilág mindig belső világunk tükröződése. Nekem ki kellett nyílnom, mert a szeretet mindig kinyit, a bizalom mindig védtelenné, törékennyé és sebezhetővé tesz, a félelem pedig mindig bezár.

Ad 2.: A második, a térkép, nekem az analógia tan volt. Nagyon lassan, kb. 20 év alatt jöttem rá, hogy az ilyen mondatok, hogy „Minden új induló az MLM-ben – függetlenül korábbi foglalkozásától – csecsemő, akinek kezében ott a töltött fegyver, a kapcsolatai", ez magyarul azt jelenti, hogy az új indulóidat sorba – gilisztalábba - rendezed, eteted és itatod, pelenkázod, stb. és lassan, és fokozatosan terheled. Ha nem ezt teszed – néhány nagyon gyakorlott MLM vezető kivételével MIND MEGHALNAK!  És ez ugyanúgy a te hibád lesz, mint amikor a gondozásodra bízott csecsemők szomjan halnak. Ez attól függetlenül a te sarad, hogy tudatosan, vagy tudattalanul hanyagolod el vállalt kötelességedet. A szponzori feladat vállalt kötelezettség, és minden MLM halott a te hibád következménye.


A te tanulásod az MLM-ben megegyezik bármely más tanulási sémával, és négy lépésből áll:

-Először tudatlanul alkalmatlan minden kezdő (Nem tudja, hogy nem tudja). Az új indulók 80%-a el sem indul, mert halvány fogalma sincs, hogyan lehetne.

-Másodszor tudatosan alkalmatlanná válik (Tudatosan rájön, hogy nem tudja). Ez az a pillanat, amikor további 17% otthagyja az egészet. És nem alapvetően a belső térkép hiánya, hanem a szeretethiány miatt.

-Harmadszor, tudatosan alkalmassá válik a fennmaradó 3 %, és évekig vizsgázik kitartásból, mert olyan az alaptermészete, hogy nem adja fel. Zömében a belső térkép hiánya miatt adják fel (szisztéma hiánya), de néhányan „szerencsésen” találnak egy vezetőt, ezért nem adják fel, hanem továbbmennek. Azért „szerencsések”, mert valamely okból hitelesek. És azért hitelesek, mert stabilnak, kiszámíthatónak tűnnek, önszántukból keveset változnak.

-Negyedszer, néhányan végül tudatlanul alkalmassá válnak. Aki sokat változik, és hivatásos pályaelhagyó, az egyre kevésbé hiteles az ismerősei között. Pedig, aki hivatásos pályaelhagyó, az a hivatásos tanuló állapotában önmaga válik a változássá, és a NASA ŰRHAJÓHOZ HASONLÓAN a folyamatos pályakorrekció (tanulás) miatt egyre közelebb kerül a céljához. És a cél nem (elsősorban) az, hogy elérd a kitűzött célt, hanem az, hogy olyan emberré válj, aki méltó erre a kitűzött célra. És amikor arra fókuszálsz, hogy más embereknek segíts elérni az ő céljukat, akkor, és csakis akkor vagy az a célkövető „mechanizmus”, aki egyre tudatosabban alkalmazva a precesszió univerzális törvényét, önmaga válik a változássá, annak generálójává. Ez nem más, mint a harmónia a világgal, vagyis önmagunkkal.



Amikor valaki feladja az álmait, és kiszáll az MLM - ből, azt azért teszi, mert bár tudattalanul, de tudja, hogy mentális energiája rohamosan fogy, mert a negatív emberekkel való érintkezés oly mértékben leszívja, amely már az egészségét és a fizikai létét kockáztatja. Tudattalanul érzékelt önvédelemből fújnak visszavonulót. Ha senki sem támogat, oly mértékben csökkenhet az energiaszintünk, amely az egészségünket, a fizikai létünket veszélyezteti.

Ha nincs szeretetként megtestesülő szponzorunk, az MLM szisztéma nyújthat hathatós védelmet. Könyvek, kazetták, CD-k és a találkozók. Ezek pedig pénzbe kerülnek. De sokkal többet adnak, mint amennyibe kerülnek. Az életünk a tét! Mennyit ér nekünk a saját életünk? A pozitív könyvek, a CD-k, a találkozók az a plusz, amelyek pótolják átmeneti sikereink hiányát. Olvasd a könyveket, és hallgasd a CD-ket minden este, lefekvés előtt, vagy közben, közvetlenül elalvás előtt! Ez ugyanis nem más, mint az életbiztosításod.

15 perc pozitív CD hallgatás pótolja a rólad napközben a negatív 
emberek által leszívott energiádat!

És ne barátokat akarj szerezni, hanem TE légy egy barát! Ne szponzort akarj, hanem légy te az! Minden, amit szeretnél, hogy megjelenjen az életedben, az legyél előbb TE! Ez az igazi siker receptje. Ez a BIZALOM és a MÁSOLÓDÁS üzlete! Te tényleg érted ezt?

Az MLM a BIZALOM és a MÁSOLÓDÁS üzlete!

Kereskedőként én azt gondoltam: Micsoda undorító egy törvény ez! Kitaláltam valamit, és azonnal lemásoltak, és tehetetlennek éreztem magam ezzel kapcsolatban. Sokat gondolkoztam azon, hogy mit tegyek, hogy ez az undorító törvény ne ellenem dolgozzék, hanem nekem dolgozzék. És a Világegyetem nemsokára megküldte a választ: MLM!

Minden másolódik, amit te csinálsz, és a rossz jobban másolódik, mert a rossz alatt azt értem, hogy senki nem akar megváltozni. És nem akarjuk, hogy a dolgok körülöttünk megváltozzanak, és mások sem akarják.

Te tényleg érted ezt?

Te tanulsz, és dolgozol egyszerre. Ha a kettő közül bármelyiket elhanyagolod, akkor hosszútávon egy olyan egypárevezős csónak vagy, amelynek csak az egyik evezője húz, tehát körbe – körbe forog. Egy változó világban te kell, hogy légy a változás, vagy sodródsz a nagy többséggel áldozatként és panaszkodsz, hogy neked nem osztottak lapot...

Hadd, hogy helyesbítsek: Te osztod magadnak a lapot!
Kérlek, engedj meg egy kérdést: Miért nem osztunk saját magunknak lapot?



Utóirat (Egy üzleti ajánlat tőlem, Neked.)
A FANTOM szponzorról


  A VILÁG MIÉRTJÉT megmutatják a trendek. A legdinamikusabb jelenleg a telekommunikációs trend!
Hogy miért érdemes pont erre kiemelkedő figyelmet fordítani? 1. Mert mindenki ezt használja! 2. Mert ITT és MOST ebbe be lehet kapcsolódni! Egy 1 trillió dolláros üzletágba most az ACN révén bele lehet kapcsolódni, gyakorlatilag milliós nagyságrendű tőke nélkül! Ha van egy okod, akkor lesz 81250 Ft-od a regisztrációra és 47500 Ft-od egy képtelefonra, és 2.550 Ft havidíjért majdnem korlátlan lehetőséged üzletépítésre, utazási és telefonköltségek nélkül. Te felfogtad, hogy miről szól ez az ajánlat? Te tényleg felfogtad? Nem hiszem! Ha felfogtad volna, akkor kezedet - lábadat törve rohannál hozzám a lehetőségért, mint a mérgezett egér! Inkább dolgozol 50 évet? A Te sorsod, és a Te életed!

A cég, melynél független képviselő vagyok, jelenleg 23 országban van jelen. Fokozatosan nyitja meg a lehetőséget a világ országaiban. Ha a te országodban már megnyitotta ezt a lehetőséget, akkor mire vársz még? Regisztrálj be egy szponzorhoz, és indulj el. Megfigyelted, hogy mindig MOST van? Most van a legmegfelelőbb alkalom, hogy elkezd! Várod Isten mannáját az égből? Ez a létező legnagyobb lehetőség mindenkinek, aki hajlandó változni a jobb élet reményében. Tudom, hogy Te utálsz változni. De nem utálsz szegénynek maradni? Én sem szeretek változni. De a változás az egyetlen ok, amiért ezen a sárgolyón vagyunk. Isten ezzel bízott meg bennünket. A holisztikus világot olyanná teremtette, hogy a részhalmazai fejlődése révén fejleszti magát. Te lehetsz büszke Istennek erre e legnagyobb bizalmára, amit beléd vetett, vagy elutasíthatod. Ez a Te döntésed, és vannak következmények.


Miért van olyan elképesztően rossz híre az MLM üzleteknek? Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy MLM akkor egyesek felállnak, és elmennek a marketingtervről?
Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy „legyünk pozitívak” akkor mindenki, aki ezt hangoztatja, ezt saját magán kívül érti? Mert úgy - e, ő pozitív, a többiek, azok negatívak, azoknak kell változni! És ha ők megváltoznának, - amire természetesen nem hajlandók – akkor kolbászból lenne a kerítés, addig pedig jogunk van baseballütővel addig csépelni az illető negatív rohadék fejét, amíg átvált pozitívra.

Ez a direktmarketing stílusa, a kereskedő stílusa, és beidegződése. Most van itt a lehetőség, hogy bedaráljuk, most van itt a lehetőség, hogy kinyissuk a pénztárcáját, van a rohadéknak pénze, csak ül rajta, pedig, ha eladom neki ezt az edénykészletet potom félmillióért, 30 % üti a markomat azonnal, mennyi is ez? Hiány van mindenből, és ha nem tudok eladni, akkor felkopik az állam! Ez félelem!

Azt bizonygatjuk, hogy az MLM nem direktmarketing, és mi nem vagyunk ügynökök! Közben a testbeszédünk olyan hangosan kommunikálja, hogy mi magunk vizet prédikálunk, és közben bort iszunk, hogy a jelölt, ha észnél van, hanyatt – homlok menekül. Persze, próbáljuk megtéveszteni bizonyos gyorsasági és egyéb bónuszok, a pénz sűrű emlegetésével. Ha kifogásai vannak, akkor persze, ő egy hülye köcsög, nekiesünk, hogy ha az üzletről nem is, - mert arra nem hülye köcsögöket keresünk, - de arról mindenképpen meg kell győznünk, hogy kinek van igaza, és egy ilyen hülye köcsögnek, mint ő, hol a helye, mert ezt kívánja érzékeny lelkünk.  Nekem rémlik valami: egy Ady Endre nevű költő: A magyar ugaron c. verse. Vajon kiről beszélt? Biztosan nem rólunk, hiszen még meg sem születtünk akkor…

„Az MLM-ben is csak az a dolgotok rohadékok, hogy megírjátok a névlistátokat és ömlesszétek az embereket, én meg majd mondom a marketingtervet. Hű, mennyit dolgozok, ezek meg csak kifogást keresnek, és nem hoznak embert, pedig, ha mindenki csak egy embert hozna! Most már ideje, hogy a többiek is kiálljanak… De tanuld ám meg a marketingtervet, mert ha nem úgy mondod szóról – szóra, ahogyan én, azzal kárt okozol a cégnek és nekem. Ez egy profi cég, nem engedheti meg magának, hogy színvonal alatti előadásokat tartson valaki… Meg ezt a N 21 – es dumát az álmokról jobb lesz, ha sürgősen elfelejted, mert bemószerollak a központban, és ki leszel zárva, mint a nép ellensége… Fel is út, meg le is út… Azt, hogy vezetőire elviszlek még egyszer, azt meg aztán végképp felejtsd el.”

Tudat alatt kommunikálunk 97 %-ban. (400 milliárd bit/ sec. információ éri az agyat, ebből 2000 bit/sec. a tudatos.) Mit gondol tudat alatt a szponzorált? Vigyázat, ügynök a láthatáron! Fel az energiapajzzsal! Ez energiavámpír, aki abból él, hogy leveszi rólam az energiát! Mivel nem tudok ellene védekezni, szégyen a futás, de hasznos. (Nagy gyakorlatom van ebben, sokszor csináltam ilyet korábban, mert nem értettem, hogy mi folyik itt!)

Képzeljünk el egy szeretet lineáris skálát. Az origóban a 0 szeretet, (félelem) és tőle távolodva tart a szeretet a végtelenhez. Így közeledünk Istenhez. A szeretet polaritása nem a gyűlölet, hanem a szeretet hiánya, a félelem.

A fény polaritása a sötétség, nem más, mint a fény hiánya.

A Network Marketing a világtörténelem legnagyobb lehetősége. Aki erre egy igazi, hiteles példa, az a Názáreti Jézus. A termék neve: Evangélium= Jó hír. Bár a termék közben elferdült és megzápult, a rendszer erejét mutatja, hogy közel 2000 év elteltével, ez e létező legnagyobb üzlet a világon. Az üzlet alapítójának, Pál apostolnak még életben sem kell lennie, vígan működik nélküle! 

Jézus önmagán dolgozott. Felhasználta az embereket, mint tükröket önmaga tökéletesítésére. Mindenki mindig önmagán dolgozik a világba is és a Network Marketingben is.

Az üzenet számomra a következő: Ha valaki ezt megfelelő szintre gyorsan felépíti, azt nem fogja tudni kontrollálni sem a saját országának kormánya, sem a nemzetközi gazdasági helyzet. Ha közben az illető még képzi is magát, 5 évi jövedelem elegendő, hogy befektetései révén teljes anyagi függetlenségre tegyen szert, utána a cég jövője sem lesz számára korlát. Ezért elfogadhatatlan az, amikor valaki nem táplálja minden nap az agyát CD –kel, könyvekkel és találkozókkal. Az ilyen ember kiírja a falra: „Majd holnap eszünk”. Kérdés: Az agy nem éhes? Az nagyon nagy baj!

Én, mint szponzor, kötök egy szerződést azzal, akit behozok a hálózatomba. Azt ígérem neki, hogy biztatni, és támogatni fogom. Kéz a kézben segítek neki előbányászni az ő álmait, (amelyeket többnyire jó szándékú szülei, vagy más álom tolvajok elraboltak, olyan régen, hogy már nem is emlékszik.) és együtt megvalósítjuk. Azért segítek neki az ő álmait megvalósítani, mert megértettem, hogy a Network Marketing arról szól, hogy az én álmaim akkor fognak megvalósulni, ha elegendő embernek segítettem, hogy az álmai megvalósuljanak.
Ha én elkövetem azt a hibát, hogy csak egyetlen egyszer bírálok valakit, mert engedek azon ösztönömnek, hogy bebizonyítsam, hogy milyen egy hülye a másik, mindenki, aki ezt hallja, tudat alatt tudni fogja, hogy megszegtem a szponzori megállapodást és egy hitvány alak vagyok. A tekintélyemet, amelyet mások bizalma révén ajándékba kaptam, arra használtam, hogy elvegyem a másik ember mentális energiáját. Hogy ezt tudatlanságból, építő jellegű bírálatnak álcázva teszem, vagy féltékenységből, a hiánytól való tudattalan félelmem által motiválva, az teljesen mindegy a bizalom és a másolódás szempontjából.

A javító szándék megnyilvánulásának egyetlen lehetséges útja a kérdezés, mert az nem személyeskedő, és nem bántó. A Network Marketingben a szponzor szerepe a hivatásos biztató és bátorító személyes edző szerepe.


Az egyetlen dolog, amiért az emberek embereket követnek, az a szeretet utáni vágyuk. Szeretni, és szeretve lenni, ezáltal visszatérni még itt a Földön Istenhez. Minden más csak magyarázat.

Az emberek, emberek miatt jönnek el a marketingtervre, nem telekommunikációs trend, vagy antioxidánsok miatt. Keressük az elveszett paradicsomot, amelyből kiűzettünk. Várunk valakire, aki visszavezet oda bennünket, és szeretetével betölti a tátongó űrt a lelkünkben. És reménykedünk, hogy még itt az életben megtaláljuk ezt az embert.

Azért nem találjuk, mert rossz helyen keressük! Csak bele kell néznünk a tükörbe, és meglátjuk. Meglátjuk azt az embert, aki kivezet bennünket a káoszból! Aki maga a szeretet! Aki gazdaggá tehet bennünket. Aki bölcsebbé tehet bennünket. Ne a külvilágban keressük, mert bennünk van! Egészen közel. A bennünk lévő Isten az, akit keresünk. Csak ott találhatjuk meg, sehol máshol!

Építő jellegű bírálat nem létezik! Mindig, minden bírálat destruktív! Aki bírál, az ezt kommunikálja: „Én nem hiszek benned. Én önmagamban sem hiszek. Egy ilyen idiótára pocsékolom az időmet, mint amilyen te vagy. Nem is tudom, hogy miért teszem. Valószínűleg a nemes lelkem az oka. Az áldozat, amit érted teszek, feljogosít arra, hogy parancsolgassak neked. Jó lesz, ha csipkeded magad, és igyekszel nekem megfelelni. Ne felejtsd el, hogy nem te szartad a spanyolviaszt! Vagy azt csinálod, amit én mondok, vagy azt csinálod, amit én mondok!”

Te ismersz valakit, aki ezt akarja másolni? Én nem! Ha nem hiszel nekem, akkor nézd meg a TITOK („The Secret”) c. filmet még egyszer. Ha még mindig nem érted, akkor még egyszer, és még egyszer, és még egyszer… Addig nézd, amíg… amíg el nem jutsz a mélyebb megértéséig. Én kb. 50x láttam. Nem állítom, hogy teljes mélységig értem. Egy dologban biztos vagyok: minden, ami ösztönös, az a félelem és a hiány szülötte. Az a dolgunk, hogy szeretetté változtassuk. A szeretet kohói vagyunk ezen a földön. De csak abból tudunk adni, ami bennünk van. A szeretet a legmagasabb rezgés, a legnagyobb energia.

Kétféle úton juthatunk hozzá: 

1.Vagy elvetjük, - mint a magot - odaadjuk valaki másnak, és a vetésből többet aratunk.  Belső erőnkre támaszkodunk, hiszünk önmagunkban és másokban. Ez a szeretet útja.  
2. Vagy magunkat építő jellegű bírálónak álcázva elraboljuk mások mentális energiáját ellenszolgáltatás nélkül. Ez vezet a háborúkhoz, a kirekesztéshez, és a gyűlöletkeltéshez.  Ez a külső erő, a körülmények, az áldozatszerep útja. Ez a félelem útja.

És most jön a számomra nagyon nehéz rész: vajon miért kapok én 18 éve mindig ilyen szponzorokat? Hát azért, mert 2011. januárig én is egy ilyen szponzor voltam! A hasonló a hasonlót vonzza elv alapján (A vonzás törvénye) a szponzoraim segítettek nekem, engem tükrözve, hogy meglássam és megismerjem önmagam.

Mindenki tanítómester, és az egész világegyetem segít nekem önmagam megismerésében.

Nincs hát jogom senki másnak a szemére vetni semmit és okom sincs haragudni senkire. Inkább hálásnak kell lennem az önismeretemben nyújtott felbecsülhetetlen segítségért mindennek és mindenkinek.

A számítógépesek mondják, hogy ha szemét megy be, akkor szemét jön ki! Itt a megoldás! Amiért mindenki felelős, az a hozzáállása. Meg kell állítanunk a szemétáradat korlátlan befelé áramlását. El kell zárnunk a televíziót!

És táplálnunk kell a lelkünket pozitív gondolatokkal! Nem megoldás az, hogy nincs időm erre, majd holnap eszünk!

Van elég szeretet. Van elég öröm. Van elég mindenből!

Te választhatsz. Szerencsére, ez egy bölcs világegyetem.

Semmi nincs következmények nélkül! Válaszd a szeretetet!


Rengeteg rendszer van, amely névlistáról dolgozik, hideg és meleg meghívási technikákkal telefonos meghívást alkalmaz, prezentációt tart, és ennek végén zárással realizálja a befektetett munkát. Mindezekre oktatják is az üzletkötőiket, nem kis pénzért. Ez, a pénzügyi tanácsadók, az edény- és porszívó ügynökök, vagy összefoglaló néven a direkt marketing – üzletkötők sikerköre.

A Network Marketingben nem egy ilyen sikerkör van, hanem három. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egymásra épül, mint a hagyma héjai. Ne kövesd el azt a hibát, amit én számtalanszor elkövettem, hogy amit én 15 év alatt megtanultam, azt 1 óra alatt akartam – szó szerint beleverni – az új üzlettársaim fejébe. Elmenekültek! Mindenki pánikszerűen menekült, mintha melléjük állt volna egy 10 tonnás billenős teherautó, és rájuk billentett volna 10 tonna kavicsot. Mit csináltam erre én? Hoztam egy 40 tonnás teherautót, tele kaviccsal, és melléjük álltam, hogy rájuk billentem….Ez, több mint vicces, igaz?

Először a külső sikerkört kell oktatni: 1. Álmok, ebből tervezéssel lesznek hosszú távú,(3 – 5 éves), középtávú, (éves és havi), és rövidtávú, (heti és napi, órákra lebontott) célok. A célokat az álmoktól nemcsak a határidők, hanem a felbontás is megkülönbözteti. Ahogy egy elefántot nem lehet egészben megenni, hanem fel kell darabolni, úgy egy nagy álmot is részcélokra kell bontani, hogy megvalósuljon. 2. Névlista, melyre szelektálás nélkül mindenkit felírok. Minden profi írott névlistáról dolgozik mindig. A legtöbb sikertelen ember ezt megspórolja, nem írja le, ezzel aláírja saját halálos ítéletét. Nem érti, hogy miért kell, ezért úgy gondolja, nem fontos. 3.Meghívás, amely soha nem több egy időpont egyeztetésnél. 4. Marketingterv, ami, ha jó, egy személynek soha nem több, mint  15 perc, és sok embernek tartva soha nem több, mint fél óra. Itt a kevesebb, mindig több! 5.Hogyan tovább találkozó, és az új induló indítása. Itt kérdezéssel a jelöltre bízzuk, hogy döntsön, leíratjuk az álmait és a névlistáját, elpróbáljuk vele a meghívást. Helyszínt és időpontot egyeztetünk a következő találkozóra.

Néhány napon belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a középső sikerkörrel: Ez a tanítható hozzáállás és az alázat témaköre. Könyvekből, CD – kből, számítógépes blogokból és találkozókból tanulunk, nem egymást okítjuk, mert azzal lekorlátozzuk, hogy soha nem lehet jobb, mint mi. Kell 3 diploma ahhoz az intelligens mozdulathoz, hogy nyújtom felé a CD –t vagy ezt bárki, esetleg egy analfabéta is meg tudja csinálni? Mekkora üzletünk lesz, ha ezt a módszert alkalmazva bárki tud másolni bennünket,(És önmagunkat megtöbbszörözve több ezer CD tanítja a hálózatunkat, amit már nem mi mozgatunk a saját költségünkön, hanem valaki más?), és mekkora, ha mi magunk tanítjuk? Milyen messzire ér a kezünk az egyik, illetve a másik esetben?

Egy két héten belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a harmadik, a legbelső sikerkörrel, ez a szeretet, a tisztelet, a buzdítás, és az elismerés témaköre. Az emberek dolgoznak pénzért, és dolgoznak elismerésért. A legbelső sikerkör a felépítés, a konzultáció és a nem keresztvonalazás témaköre.(Gondolatébresztő 21 –es.) A legbelső sikerkör nélkül is lehet hálózatot építeni, de ez olyan lesz, mint a homokra épített kártyavár. Ha stabil, generációkon át magadnak passzív jövedelmet termelő hálózatot akarsz felépíteni, akkor ezt a legbelső sikerkört kell neked nagyon, de nagyon megérteni és alkalmazni.


A felépítés ereje a hülyeség elleni harcban

Állandóan döntéseket kell hoznunk az üzletépítés során és döntéseink hibalehetőségeket rejtenek. Értelmünk azt súgja nekünk, hogy nekünk van igazunk, és a mi döntésünk helyes. Nem csak nekünk, de másoknak is ezt súgja. Sokszor nem egyezik a véleményünk a szponzorunkkal, hogy mi a helyes cselekedet, és sokszor nem egyezik a véleményünk erre vonatkozóan az alsó vonalainkkal sem. Mit tegyünk, ha nem egyezik a véleményünk?

Ha Network Marketing hálózatot építesz, előbb, vagy utóbb hülyeségekkel fogsz találkozni. Alattad és feletted szponzorok tevékenykednek, akik emberek. Te sem vagy tévedhetetlen, és ők sem azok. Hogyan tudod elkerülni az olyan súlyos horderejű döntéseket, amelyek a szakadékba vezetnek, és hogyan tudsz meddő viták, harag, kicsinyesség és egyéb problémák ellen védekezni? Alapvetően úgy, ha Te mindig pozitív gondolati energiát sugárzol ki, és minden konfliktushoz pozitív módon viszonyulsz. Nem engeded a benned lévő ösztönös negativitásnak, hogy agresszív módon megnyilvánuljon, de nem is fojtod el. (Ha elfojtod, az a legrosszabb, mert kontrollálhatatlanná válik, és a létező legváratlanabb módon fog belőled úgy kitörni, hogy Te magad is meg fogsz lepődni rajta.)

Pozitív energiát akkor sugárzol, ha mindig mindent és mindenkit felépítesz. (Ha nem érted, hogy én mit értek FELÉPÍTÉS alatt, akkor kérlek, olvasd el a Gondolatébresztő 21. második részét.) Minden, amit felépítesz, és mindenki, akit felépítesz, az energiát kap tőled arra, hogy építse az üzleted: A felső szponzor, az alattad levő szponzorok, a találkozók, a könyvek, a pozitív CD –k, stb. A felépítéssel emberek figyelem – folyamát irányítod az illető tárgyra, személyre, vagy folyamatra, vagyis a figyelem terelőlapátjának a szerepét játszod. Minden, amit, vagy akit elmulasztasz felépíteni az üzletedben, azt leépíted: azt sugallod a felépítés elmulasztásával, hogy nem fontos, nem érdemel figyelmet. (Mivel minden tudatalatti szinten automatikusan másolódik, amit csinálsz, és tudatosan pedig jóval gyengébben, amit mondasz, a felépítés a legerőteljesebb, leglényegibb része az üzletednek.)

Ha szokásszinten gyakorlod a felépítést, akkor mi fog történni?

1. Általában majdnem mindig a szponzorodnak lesz igaza, és Te is, és az általad szponzorált emberek szokásszinten elkezdik másolni a szponzort. A szponzornak általában nagyobb üzlete van, mint neked, ezért a Te sikered a legjobb úton halad.

2. Amikor kiderül, hogy a szponzorodnak mégsem volt igaza, és Te fegyelmezetten megcsináltad, amit a szponzorod tanácsolt, még abból is pozitívan fogsz tudni kijönni, mert az emberek látni fogják, hogy Te milyen klassz ember vagy, hogy még akkor is hallgattál a szponzorodra, és megcsináltad, amit mondott, amikor hülyeségnek látszott. Ezzel eléred azt, hogy emberek megcsináljanak valamit az üzletedben, amit nem értenek, pusztán azért, mert téged másolnak. És valószínűleg később rájönnek, hogy neked, a tapasztalt szponzornak volt igazad, és ők, a kezdők tévedtek.

Mikor ne hallgass a szponzorodra, és jelezd a feletted lévő felső szponzornak, hogy probléma van? 

Egyetlen ilyen eset van: ha rájössz, hogy ő nem ugyanabban az üzletágban tevékenykedik, ami a cégetek üzletága. Három variáció lehetséges:

1.Valaki a bolti kiskereskedelmet belekeveri az értékesítési folyamatba.

2.Valaki direkt marketing tevékenységet folytat úgy, hogy az alatta levőket is erre akarja erőszakosan kényszeríteni.(Ez a leggyakoribb, és a legnehezebben felismerhető, mert az, aki ezt játssza, meg van győződve arról, hogy ő Network Marketing tevékenységet folytat, közben pedig 20 – 30 éve direkt marketingből él és szokásszinten ez olyan természetes neki, mint a lélegzetvétel.  A direkt marketinges az energiavámpír stratégiája. A direkt marketinges energiamérlege mindig negatív, mert azonnali teljesítménykényszere megbontja az egyensúlyi állapotot. Valahonnan energiát kell szereznie, és ezt mindig a körülötte lévő emberekből nyeri „építő jellegű” bírálatnak álcázott energia lehúzással.)

3.Valaki a piramisjáték szabályai szerint játssza a játékot: indokolatlan készletfelhalmozásra buzdítja az alatta lévőket az azonnali haszon érdekében, nem törődve a hálózati tagok pillanatnyi gazdasági teherbíró képességével.

A fenti három eset közül bármelyik ellentétes a Network Marketing iparág alapelveivel, zavart okoz a rendszerben is, és a fejekben is, és mint ellentétes elem, lejáratja nemcsak a céget, hanem az egész iparágat. 

Bármi ilyet észlelsz, haladéktalanul jelezd a felső szponzorodnak!

Ha a felső szponzorodat korábban felépítetted, ez remek, a puszta jelenléte, anélkül, hogy a döntőbíró szerepét játszaná, elegendő a konfliktus hatékony kezeléséhez. Van elegendő tekintélye és a konfliktus kialszik, még mielőtt kiterjedhetne. Ha a felső szponzorodat időben (jóval korábban) nem építetted fel, akkor sajnos nincs segítséged a konfliktuskezelésre, Te nagy valószínűséggel szintén nem vagy felépítve, neked sincs meg az erőd a rendcsináláshoz, és a csoportod: BANG –felrobban és elszáll!
Készülj fel rá, hogy az alattad és feletted lévő emberek előbb, vagy utóbb hülyeséget fognak csinálni, és a dolgok előbb vagy utóbb rosszul fognak menni!

Hogyan készülj fel erre?

Szokásszinten gyakorold a felépítést, mindenre, és mindenkire kiterjesztve az üzleti életben!

És mindenek előtt:

Építsd fel a felső szponzorodat, még azelőtt, hogy életbevágóan szükséged lenne rá!

A felépítés négy lényegi része bemutatáskor:

1. X éve ismerem,
2.Szeretem, mert szeretet van benne... ,
3. Nagyszerű üzletember,(üzletasszony),
4. Aki itt és most valami fontosat fog mondani.

Amikor propagálod, hogy ki tartja a marketingtervet, soha ne az üzletet, hanem mindig a marketingterv tartóját propagáld!

Az emberek nem jönnek el antioxidánsok, vagy telekommunikációs trendek miatt a marketingtervre. Ha nem az előadót propagálod, hanem az üzletet, akkor nem jönnek el!

Ez az EMBEREK üzlet!


Almási János:  Tréming E Könyv.pdf
Letöltés · 


Én mérnökként rendszerszervezésből ezt tanultam:
Ha a rendszer egy eleme megváltozik, akkor a teljes rendszer megváltozik...

Ha a rendszer egy eleme megváltozik, akkor a teljes rendszer megváltozik...

Hát ezért nem érti senki az ACN-ben, hogy miről beszélek. 4 alapvető dolog hiányzik, és senki nem érti, hogy ez hiányzik. 

Vannak akik a N21-ből jöttek, és ezt tanulták ugyan, de mivel nem hallgattak elég CD-t, és elégszer, nem értették meg...

Vagyis ha 1 dolog hiányzik a rendszerből, akkor az működési zavart okoz, és nem hozza a teljesítményt…
Ha 3-4-5 dolog is hiányzik, akkor teljesen más a két rendszer…
Mindenesetre érdemes elgondolkodni azon, hogy Jim Dornan hogyan csinálta meg Japánba amerikai létére azt a 200 mély lábát, amelyben 1 millió ember, és 50 nél több magas szintű vezető van!
Tanítható, alázatos embereket talált, akik nyitottak voltak a lehetőségre… A lehetőség mindig kopogtat, de akinél kopogtat, az nem nyitott…

És lehet beszélni csalásról, mindig, amikor valaki valamit nem ért...

Ha messze laksz tőlem, netán még különböző nyelvet is beszélünk, lehetek én a Te FANTOM szponzorod. Te biztosan azt gondolod, hogyha nincs kéznél a szponzorod, akkor ez hátrány. Hadd biztosítsalak arról, hogy ez a létező legnagyobb előny az MLM üzletépítésben. Az embereid a Te szponzorodat mindig olyannak látják először, amilyennek te propagálod: Ha nagyszerűnek, akkor egy ideig van egy nagyszerű szponzorod, majd rájönnek, hogy ő is „emberből” van, tele hibákkal. És Te is rájössz erre, kivéve, ha nincs állandóan a szemetek előtt. Ha nincs állandóan a szemetek előtt, akkor nagyon könnyen fel tudod építeni, mint a legnagyszerűbb embert ezen a Földön. És az is marad, mert ha nagyon ritkán találkoztok, az megszépít és ünnepélyessé tehet mindent.

(Gondolkozz el azon, hogy kinek az érdeke, hogy a szponzorod úgy legyen felépítve, hogy ő a legnagyszerűbb ember ezen a világon: A szponzorod érdeke, vagy a tiéd? Szerintem a tiéd! Miért?)

Ha a szponzoroddal egy városban laksz, (Vagyis nem FANTOM szponzorod van,) és mondja neked, hogy hozz jelöltet a marketingtervre, de ő nem hoz jelöltet a marketingtervre, hanem arra vár, hogy majd te hozol, akkor te sem fogsz hozni, mert látod, hogy ő nem hoz. Minden mindig másolódik, az egész egy tudattalan folyamat. Soha nem azt másolod, amit a szponzorod mond, hanem mindig azt, amit csinál. A te csapatod is azt másolja, ösztönösen, amit te. Minden jót elmondhatsz a szponzorodról, és ha nem látják, akkor az, az igaz, azt másolják, amit mondasz.  Ha látják a szponzorod, akkor azt másolják, amit látnak. Ha azt mondja a szponzorod, hogy te menj a találkozókra, de ő nem megy, akkor…. Kérlek, fejezd be te ezt a mondatot. Ha be tudod fejezni, akkor érted a két alapelvet, (bizalom, és másolódás), amelyek működtetik a Network Marketinget. Ha érted az alapelveket, akkor azt is érted, mekkora akadály egy rossz szponzor.

A rossz szponzorodnál is van azonban egy sokkal nagyobb akadály, és ez te vagy, aki nem tiszteled a szponzorod, és aki azt gondolod, hogy jobb vagy, mint a szponzorod. Ha ezt gondolod, akkor ez fog másolódni, és mindenki a te hálózatodban nem fog tisztelni téged, és azt fogja gondolni, hogy jobb nálad. Akkor ez nem egy csapat lesz, hanem egy kaszás – kapás csürhe, amivel nem fogsz tudni még csatát sem nyerni, nemhogy háborút. Erre az a megoldás, hogy mivel alulról építkezünk, mindig adj akkora tiszteletet az alsó vonalaidnak, amekkorát te szeretnél kapni saját magadnak. „Miként akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is akként cselekedjetek azokkal.” Lukács evangéliuma,6.31.

Ha van egy FANTOM szponzorod, ő olyan lesz, amilyennek megálmodod, és amilyennek propagálod. Csak a FANTOM szponzor tud emberi hibáktól mentes lenni. Az ő emberi hibái soha nem rombolják le azt, amit Te felépítettél.(Mint ez már nálam korábban néhányszor előfordult.) Gondold csak meg barátom: Neked bőven elég a saját EGO-dal megküzdeni, vagy szeretnél még a szponzorod EGO-jával is harcolni? Mert van neki, abban biztos lehetsz! Melyiket akarod? Ha fel akarsz építeni egy gigantikus ACN üzletet, arra a létező legnagyobb segítség ez a blog, és egy fantom szponzor, akiről saját önző érdeked által vezérelve csak jót mondasz,(Minden másolódik, ez is.) határ a csillagos ég, és egyetlen korlátja a saját fantáziád. Ő biztosan nem veszi le rólad az energiát „építő -” és „jó szándékú” bírálatával, hanem hálás az ajándékként, hogy vagy neki, forgalmat hozol neki, buzdítani fog, és mentális támogatása miatt megnő az önbecsülésed, hálás vagy az akadály nélküli támogatásért és interneten tanítható vagy.

Én születésem óta öntörvényű vagyok, és állandóan bírálatok kereszttűzében vagyok. Néha úgy lehúzzák rólam az energiát csupa „építő szándékból”, hogy egy hétig csak nézek ki a fejemből. Az emberben az, a 4 fő ösztön van, hogy 1. jól nézzen ki, 2. dominálni akar, 3. igaza legyen, 4. kényelmes legyen.  Ezeket építő szándéknak álcázza.   Ha fantom szponzorod van, ezzel a 4 fő akadállyal nem kell számolnod. Néha úgy éreztem a szponzorom „támogatását”, mintha szemben állnék egy 300 kg-os hólabdával, amit egy hegyi gorilla görget nagy sebességgel a hegyoldalon lefelé egyenesen felém. A legtöbb szponzor nem tudja, hogy az emberek annak ellenére lépnek be a hálózatban és maradnak bent, hogy ő úgy bánik velük, mint ahogy az elefánt forgolódik a porcelánboltban.


És az igaz barátaidat keresd meg, és szponzoráld, akikkel jó együtt lenni. (Tudom, hogy ilyen nagyon kevés van!) Akkor lesz több igaz barátod, ha az egyik legfőbb célod, hogy Te egy igaz barát legyél! Tudod, minden másolódik tudatalatti szinten. Szükséged van egy barátra? Gratulálok, éppen most találtál egyet.


http://slidintune.uw.hu/ebook/index.php#ebook  


Elérhetőségeim: Lakás: Győrben. Tel.:+3630/4847121 Skype:szabaditibor7 ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése