2010. december 18., szombat

Gondolatébresztő 20. Célkitűzés, Tervezés, Hozzáállás


Blog szerkesztője: Szabadi Tibor Gyula (Facebookon is.)


Az EU előírásainak megfelelően tájékoztatom a t. idelátogatókat, hogy adatokat nem gyűjtök, cookikat én önállóan nem használok, ha ilyennel itt találkoznak, azt a blogger tette ide, mert énnekem a cookikra sincs semmi szükségem a nemlétező adatgyűjtéseimhez. A blogom kizárólag egy hitrendszert közvetít, amely az enyém. Aki nem ért egyet az én hitrendszeremmel, amit itt publikálok, az kérem, ne olvassa. Köszönöm, hogy vette a fáradtságot, és beleolvasott. Szabadi Tibor Gyula.

4 saját blog:


1.  Tibor gondolatébresztői - Téma: Ezotéria, és MLM.( http://tibor7.blogspot.com )  Nyelv: magyar
2.  Kérlek, segíts - Téma: Ezotéria a Facebookon ( http://tibor8.blogspot.hu )Nyelv: magyar
3. Lelki ok, testi tünet -Téma: Egészség, Ezotéria, Gyógyítás zenével ( http://tibor4.blogspot.hu )Nyelv: magyar
4. Tibor's provoking trouth   ( http://tibor7-english.blogspot.com/ ) Téma:Ezotéria, MLM Nyelv: english


A Facebookon: Tibor Gyula Szabadi, és "Ébredezők" ezoterikus csoport (rengeteg tanulságos megosztással.) Ha ismerősnek jelölsz engemet a Facebookon, vagy jelentkezel a csoportba, be tudlak tenni. Régebben könyvek és CD-k alapján szerkesztettem a blogokat, most pedig ezen írások alapján. Sok ismerősöm ezúton mintegy társszerzőjévé vált, és válik ezeknek a blogoknak. Ezúton szeretném köszönetemet kifejezni mindenkinek, akinek az írásait átvettem. ♥


Tartalom: 
Célkitűzés
Tervezés... 
Hozzáállás...
 



A.Célkitűzés

A./I. (Keith Ellis : Csodalámpa c. könyv útmutatása alapján)
Vedd meg, és olvasd el ezt a könyvet! Nagyon gyorsan kiemel a szürke átlagból, és megtérül az ára!

Könyvismertető nagyon röviden:

1953 – ban a Yale egyetem végzett egy felmérést a frissen diplomázottak egyik osztályában. A felmérés azt mutatta, hogy a hallgatók mindössze 3%-a rendelkezett konkrét, meghatározott és leírt célokkal. Húsz évvel később a Yale újra górcső alá vette az egykori osztályt, és arra a felismerésre jutott, hogy az a 3%, mely meghatározott célokkal rendelkezett, nagyobb nettó jövedelmet szerzett, mint a maradék 97% együttvéve.

A tanulság a következő:
1. A célmeghatározás megtérül.
2. Szinte senki sem használja.
3.Célkitűzések nélküli életünk egy rossz szokás.
4.A célok megmutatják, hogy mit kell tenned, de szárazak, könyörtelenek, és nem töltenek el örömmel.
5.A „ma céljaim elérésén fogok munkálkodni” helyett indítsd inkább úgy a napod, hogy „ma megvalósítom álmaimat.”
6.Ok – okozat van a célok kitűzése és elérése között. Mindig az ok az elsődleges, az okozat a következmény.
7.Ha úgy döntesz, hogy inkább ok szeretnél lenni, akkor te leszel életed főhőse, ha beéred az okozatsággal (sodródsz), akkor a néző szerepére kárhoztatod magad. Olyan ez, mint a kalapács és a szög viszonya – az egyik cselekszik, a másik elszenvedi a cselekvést.
8.A Csodalámpa azoknak szól, akik a maguk részéről szívesebben lennének kalapácsok, mint szögek.

A  módszer

Megmutatja, hogy hogyan bírjuk munkára azon okokat, amelyek a kívánt okozathoz vezetnek. A módszer mindössze négy fő lépésből áll. Meg fogod érteni, miért nincs szükség vasakaratra, kőkemény önuralomra, vagy miért nem kell különlegesen intelligensnek, vagy tehetségesnek lenned ahhoz, hogy álmaid valóra váljanak. Csak kövesd  a négy lépést.
1.Tapadj a célra! Derítsd ki, hogy mire is vágysz igazából. Írd le, gondolj rá úgy, mint okozatra, mint az elvárt eredményre. Ha egyszer ez a cél megvan, fókuszálj, ragadj rá, akár egy célkövető rakéta, és egy pillanatra sem veszítsd többé szem elől!
2. Cselekedj! Lendítsd mozgásba az okokat, melyek megvalósítják majd az álmaid.
3. Irányítsd fejlődésed! Kövesd figyelemmel az általad beindított okokat, hogy a kívánt eredmény felé haladnak-e? Ha nem, akkor korrigáld a cselekedeteid!
4. Tarts ki! Fejezd be, amit elkezdtél!

A feszítővas egy eszköz, amely az emelőelv szerint működik. A csodalámpa módszer egy eszköz, amely az ok – okozat elve alapján működik. Mindkét esetben az elv számít, nem az eszköz. Az elvtől működnek a dolgok, az eszköz csupán az elv megtestesülése.

Ahhoz, hogy bármit megkapj az élettől, elég a megfelelő módszert megtalálnod, lépésről lépésre következetesen alkalmaznod, és kitartanod, addig, amíg… Addig csinálod, amíg… Ezt most jól vésd a fejedbe, mert ez fogja feltárni előtted az egész világot!


Képzeld el, hogy egy nyári estén sétálgatsz a szürkületben, mikor egyszer csak belebotlasz egy régi sárgaréz lámpába – arra az ősi fajtára gondolok, amelyet már csak egy török bazárban találhatsz. Lehajolsz érte a földre, és a derengő fényben észreveszel az oldalán egy vésett feliratot. A sok évszázados kosztól nem tudod kisilabizálni az írást, ezért megdörgölöd párszor a ruhád csücskével. A lámpából füst és láng csap föl, te elejted, hátraugrassz, és eltakarod a szemed. Amikor végre ki mersz pislantani, ott áll előtted, hatalmasan, akár egy óriás, a szellem.

Így szól hozzád: „Én vagyok a Lámpa szelleme. Mondd hát gazdám, mit kívánsz?”
Nos, mit kérnél a Szellemtől?

Hiszed – e, vagy sem, ez a könyv nem más, mint egy használati utasítás egy ilyen lámpához. Ha jól megjegyzed mindazt, amit ezeken az oldalakon olvasni fogsz, és meg is csinálod maradéktalanul, akkor a birtokába jutsz annak az erőnek, hogy teljesíthesd bármely kívánságodat.

Ez az erő ott lakozik az emberi agyban, abban a tekervényes csodában, amely ott rejtőzik a két szemed mögött, és ami megteremtette a szuperszámítógépeket, a holdra szállást, és a szeletelt kenyeret.
Neked is van saját agyad. Szabad és büszke. Ugyanannyit ér, mint bárki másé e bolygón. Te vagy az egyetlen birtokosa, az egyetlen, aki megidézheted erejét,, azt a bizonyos Szellemet, ott a két füled között, megáldva a teremtés Istenhez kapcsolatos képességével. Gratulálok!

Ez persze, még mindig nem oldja meg a problémádat, igaz? Szóval, mire is kérnéd a Szellemet?
Mielőtt teljesíthetnéd kívánságaidat, először el kellene döntened, hogy mit is kívánnál legszívesebben. Amikor az emberek nem azt kapják az élettől, amit szeretnének, az rendszerint azért van, mert fogalmuk sincs, hogy mit is szeretnének tulajdonképpen. Húzzák az igát hétről hétre, egy „szebb” életről álmodoznak, miközben aligha van pontos elképzelésük arról, hogy ennek a szép életnek, milyennek is kellene lennie. Hiába a rátermettség, a kemény munka, ha pont az értelme hiányzik az egésznek.
Ez olyan, mint amikor valakit megtanítanak puskával lőni, de nem tanítanak meg célozni.

Talán az emberiség egyik legnagyobb igazsága, hogy mindenki képes valami rendkívülit véghezvinni, ha éppen van valami rendkívüli véghezvinnivalója. Amint egyszer eldöntöd, hogy mit is akarsz igazából, akkor a többi dolog rögtön a helyére kerül. Minden reggel úgy ébredsz, hogy tudod, van értelme felkelned az ágyból. Végre ki tudod használni a tehetségedet, az idődet, és a lehetőségeidet, mert van már valami célod. E cél nélkül az a hihetetlen képességed, hogy teljesítsd önnön kívánságaidat, tétlenül vesztegel. Olyan, akár egy járó motorú autó, akinek a kormányánál nem ül senki. De egy ilyen céllal az autó végre vezetőjére talál, és a képzeletednél is gyorsabb száguldásba kezd.

Gyerünk, pattanj a volán mögé! Találd ki, hogy mit is akarsz! Nem azt, amit akarnod kellene, vagy azt, amit valaki más akar tőled, hanem azt, amit te a szíved legmélyén akarsz magadtól.

Vedd meg, és olvasd el ezt a könyvet! Nagyon gyorsan kiemel a szürke átlagból, és megtérül az ára!

Ötletvadászat (brainstorming).


A legegyszerűbb módja annak, hogy megtudd, mit is akarsz magadtól, az, hogy megkérdezed magad. Pontosabban, hogy megkérdezed a tudatalattidat, intellektusod igáslovát. A kapott válaszok minősége a kérdéseiden múlik, tehát azt javaslom, hogy használj egy olyan módszert, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy hozzáférj tudatalattid erejéhez. A módszer neve ötlethajsza (brainstorming).
Íme, a négy egyszerű lépés:

1. Egy üres lap tetejére írd fel az ötlethajsza témáját és kezdd el az írást, írj fel mindent, ami éppen beugrik.


Az emberi agy a föld legjobb számítógépe, de nem kell programozónak lenni ahhoz, hogy valaki kezelni tudja – csak kérdezni kell tudni tőle.

Tedd fel magadnak a kérdést, amit a lap tetejére írtál, aztán figyelj a válaszokra – bármilyen válaszra. A figyelem legjobb módja, ha leírod a válaszaidat. Minden egyes gondolatot vess papírra, ami eszedbe jut, még a legabszurdabbat is, a legfájdalmasabbakat is, a leginkább zavarba ejtőket is, azokat is, amelyek látszólag teljesen értelmetlenek. Írd le mindet, függetlenül attól, hogy hasznosnak tűnnek – e vagy sem. Az ötlethajsza legfontosabb szabálya, hogy figyelj magadra. Elvégre, ha te nem figyelsz, akkor ki fog?

2. Légy hálás mindenért, ami csak az eszedbe jut!

Függetlenül attól, hogy milyen lehetetlennek, abszurdnak, vagy szégyenletesnek tűnnek a gondolataid, emlékeztesd magad mindig arra, milyen szerencsésnek mondhatod magad, hogy ilyen sok ötleted van.
Gondolj minden ötletre ajándékként. Az ember nem örül minden ajándéknak, mégis mindet elfogadja, kicsomagolja, és szépen megköszöni. A gondolat az, ami számít. Ha hálával fogadod a gondolataidat, akkor a tudatalattid, mint minden más ajándékozó, sokkal szívesebben ad majd továbbiakat.

3.Ne hagyd túl korán abba!

Fogadd meg, hogy egy bizonyos ideig – egy percig, két percig, öt percig – folyamatosan írni fogsz, és azután folyamatosan írj, amíg az idő le nem telik. Írj akkor is, ha amit leírsz, értelmetlenségnek tűnik. Írj tovább akkor is, ha már csak ugyanazt írod újra, meg újra. Írj tovább, és előbb, vagy utóbb rá fogsz jönni, hogy van mondanivalód.

4.Halaszd a kritikát későbbre!

Írj, és ne ítélj! Ítélkezni ráérsz később is. Az ötlethajsza az ötletek kereséséről, nem pedig értékeléséről szól. Javasoltál már valamit úgy, hogy valaki más rögtön rámutatott, hogy a javaslatod mekkora zöldség? Ezután valószínűleg megtanulod megtartani magadnak az ötleteidet. A tudatalattid ugyanilyen érzékeny. Ha visszautasítod a javaslatait, leáll velük. Olyan, mint a vízcsap – vagy folyik, vagy nem. Az ötlethajsza lényege, hogy nyisd ki a csapot, hadd dőljön belőle a víz, és hagyd is úgy. Gyárts annyi ötletet, amennyit csak tudsz. Hagyd magadban írni az írót, és küld el a szerkesztőt. Később majd válogathatsz.


Első hivatalos ötlethajszád megkezdéséhez ez a létező legjobb alkalom. Tehát végy elő egy üres lapot, és írd ezt a kérdést a tetejére:

Mit szeretnék igazán kérni az élettől, ha tökéletesen biztos lennék benne, hogy meg is kapom?


Most írd le a válaszaidat. Ne törődj azzal, hogy hogyan fogod megvalósítani mindezt, majd később erről is lesz szó. Arra koncentrálj, hogy mit szeretnél, ne arra, hogy hogyan szerezd meg azt.
Írj le mindent, ami csak felmerül benned. Ne emeld fel a tollad legalább 2 percig. Esetleg segíthet, ha az életed bizonyos meghatározott területeire gondolsz. Például, mit vársz a munkádtól? A családi életedtől? A kapcsolataidtól? Másmilyen alakot szeretnél? Mit vársz az egészségedtől? A hobbijaidtól? A szerelmi életedtől? A társasági életedtől? Milyen hatást szeretnél tenni a világra? Kivel szeretnél együtt élni? Hogyan szeretnéd, hogy emlékezzenek rád?

Ha kifogysz a gőzből, írd le újra, meg újra ugyanazokat a válaszokat egy kicsit átfogalmazva. Változtass meg egy szót, valaminek a színét, méretét, vagy cserélj le egy határozót. Bármit is csinálsz, ne hagyd abba az írást legalább két percig – vagy még tovább, ha nem fogysz ki az ötletekből. Rajta, tessék írni!
Ha kész vagy, tarts szünetet. Állj fel, nyújtózkodj, zuhanyozz le, sétálj egyet, vagy legalább végy pár mély lélegzetet. Amikor folytatod, frissnek kell lenned az új kihíváshoz.


A/II. Célkitűzési feladat 2011. évre Neked  
(Forrás: Schilling Péter: Számmisztika c. blogja.)

Az első házifeladatod 2011-re, hogy írd le magadnak, mi az, amit el akarsz érni ebben az évben. Mi az, ami ha megvalósul 2011-ben, akkor elégedett leszel vele az év végén?

Nagyon sokan azért nem érnek el komoly sikereket az életükben, vagy azért nem tudnak komoly változásokat eszközölni, mert egyszerűen nem tűznek maguk elé semmilyen célt.A sikeres és gazdag emberek kivétel nélkül leírt célokkal rendelkeznek, aminek a megvalósításán folyamatosan dolgoznak.

Az sem mindegy azonban, hogy milyen célt tűzöl magad elé. Ha már veszed a fáradtságot és leírod a céljaidat, akkor jó ha tudod, hogy mi célkitűzés öt legfontosabb szabálya, amiket, ha betartasz, akkor nem kell majd csalódnod a sikertelenség miatt.

1.Szabály: Határozd meg konkrétan, hogy mit akarsz

Soha ne írd le azt, hogy “Boldogabb akarok lenni”, vagy “Több pénzt akarok keresni”. Fogalmazd meg pontosan, hogy mi, vagy ki jelenti számodra a boldogságot (lehetőleg olyan dolog legyen, amire hatással tudsz lenni). 

Fogalmazd meg pontosan, hogy mennyivel akarsz több pénzt keresni (Ha csak lehet, akkor pontos összeget írj). Ne mismásold el a részleteket, hanem szánd rá az időt, gondold át mit akarsz és azt írd le.

2.Szabály: Legyen mérhető a célod végeredménye

Ez azt jelenti, hogy pontosan meg tudod határozni, hogy mikor érted el a célodat. Vagyis meg kell mondanod, hogy pontosan milyen feltételek mellett tekinted teljesültnek a célod elérését. Ezért kell konkrétan fogalmaznod. 

A pénzkeresés témánál maradva, ha meghatároztad, hogy havi 20.000 Forinttal többet akarsz keresni, akkor pontosan tudni fogod, hogy elérted a célodat. De ugyanez igaz, akkor is, ha egy “nagyobb” lakásba, házba akarsz költözni, akkor írd le pontosan, hogy például 50 négyzetméterrel legyen nagyobb a jelenleginél

3.Szabály: Legyen elérhető a célod

Soha nem fogalmazz meg olyan célokat, melyek elérérése a jelenlegi lehetőségeid és időben korlátaid között lehetetlen. A pénzkeresés témánál maradva, tehát olyan összeget fogalmazz meg, aminek az elérése jelen körülményeid között reális. Ha a megfelelő lépéseket megteszed, akkor elérhető.

4.Szabály: Legyen valós a célod

Olyan célt tűzz ki magadnak, ami reális, tehát teljesíthető cél. Nem tudsz megvalósítani olyan célkitűzést, hogy legyél 20 évvel fiatalabb, 20 centivel magasabb és így tovább. A célkitűzésnél fontos, hogy olyan cél a reális, aminek a megvalósulásához képes vagy hozzájárulni. 

Ne tűzz ki olyan célt, ami egy másik ember megváltozásától, vagy egyéb tőled független cselekedeteitől függ, mert biztosan csalódni fogsz. Célokat mindig magad számára tűzz ki és valósíts meg.

5.Szabály: A célkitűzésednek mindig legyen határideje

A célkitűzések, mindig egy adott időtartamra szólnak, amikorra a célt el kívánod érni. Ilyen tekintetben vannak rövid-, közép- és hosszútávú tervek. A lényeg, hogy minden célkitűzésed mellé rendelj egy reális időpontot, amikorra a célodat el kívánod érni, ez ugyanis téged is motivál arra, hogy folyamatosan dolgozz a megvalósításon. 

Ha nem rendelsz határidőt a céljaid mellé, akkor azok csak lógnak a levegőbe és nem vállalsz felelősséget a megvalósításért.

A pontosan megfogalmazott célok tesznek sikeressé

Ne feledd, hogy soha nem szabad mástól várnod, hogy megoldja a problémáidat, vagy boldoggá tegye az életed. Ha változtatni akarsz, akkor neked kell kitűzni a célt és keményen dolgozni annak a megvalósításán.

(A céljaidat mindig pozitív jelen idejű állításként fogalmazd meg, például így: 2011. december 1.-én a jövedelmem meghaladja a havi 200.000 Forintot. Ne feledd, hogy a leírt célok akkor válnak valóra, ha teszel is annak érdekében, hogy megvalósuljanak.)

Kívánok neked sok erőt, pozitív célokban gazdag 
sikeres 2011-es évet




B. Tervezés


Ha el akarsz jutni a célodhoz, akkor meg kell határoznod, hogy hol állsz most, hová akarsz eljutni? Fel kell térképezned, mit kell tenned, hogy eljuss oda; azután a lehető legkevesebb körülményeskedés nélkül meg kell valósítanod a célodat, vagyis cselekedned kell.

Kezdjük azzal, hogy mi a tervezés? A tervezés a remélt jövő gondolati megjelenítését követő hatékony lépések feltérképezése, amelyek biztosítják ennek a jövőnek a megvalósítását. A tervezés a döntés és a problémamegoldás ésszerű, rendszeres módszere, amely kombinálja a tapasztalatot, a tudást és a hozzáértést annak tárgyilagos értékelésével, hol tartunk most, és hová akarunk eljutni.

A tervezés segít, hogy olyan valaki legyél, aki lenni szeretnél.

1. Miért nem terveznek az emberek?

A tervezés sok munkát és szellemi nyitottságot igényel. Szükségünk van önvizsgálatra. Arra, hogy mindenre kiterjedően elemezzük, mik az erősségeink, mik a gyengéink, milyen gondolatok uralják nézeteinket, tetteinket, milyen érzéseket táplálunk. Akik nem akarnak tervezni: sajnálják rá az időt, vagy a munkát, vagy a képességeik hiányoznak arra vonatkozóan, hogy feltérképezzenek egy a mából a jövőbe vezető utat. Vannak, akik nemcsak figyelmen kívül hagyják a tervezésből fakad előnyöket, és mások tervezési tapasztalatai sem érdeklik őket. Figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy leghatékonyabban utánzással tanulunk. Az eredményes tervezés alapja, hogy a legfontosabb feladatoknak minden körülmények között elsőbbséget kell adni. Akik teendőiket nem a fontosság, hanem a sürgősség szerint rangsorolják, nem tudnak érdemben foglalkoznia a jövővel, mert mindig azzal vannak elfoglalva, hogy tüzet oltsanak. És vannak, akik azért nem terveznek, mert félnek az új módszerekkel kísérletezni, vagy ismeretlen területekre lépni. És vannak, akik képtelenek kitartani egy cél mellett, legyen az bármilyen világos és konkrét. A legkisebb ellenállás, vagy csábítás hatására feladják.

2. Hogyan tervezzünk?

A tervezés azzal kezdődik, hogy elhatározod, hogy jobban akarod csinálni a dolgokat. Ahogy gyűlnek a tapasztalataid, és megtanulod, hogyan vázolj fel alternatív utakat, munkád egyre nagyobb lendületet vesz. Haladásod akkor gyorsul fel igazán, amikor cselekedni kezdesz, és megoldod a feladatok egész sorát. A csúcspontot az jelenti, amikor elértél egy célt, hogy aztán egy következő, még nagyobb célt tűzz magad elé. És ez így megy tovább.

A kockázat a várható veszteségek, károk, vagy más hátrányos következmények számszerűsíthető valószínűsége. Életünk minden napján kalkulált kockázatot vállalunk, például pénzveszteséget a tőzsdén, ha tőzsdézünk. Ha sikeres akarsz lenni, elengedhetetlen, hogy rendelkezz bizonyos ismeretekkel a kockázatra, és a siker esélyére vonatkozóan. Különösen fontos tudnod, milyen mértékű kockázatot engedhetsz meg magadnak, hogy örömmel, idegeskedés és kapkodás nélkül csináld, amit csinálsz.

Tételezzük fel, hogy a terved öt független eseményből áll, és mindegyiknek nyolcvan százalékos esélye van a sikerre. Elég egyszerű kiszámolnod a siker esélyét: Az első, a második, stb. események valószínűségeinek szorzatából kapjuk meg a siker valószínűségét. Ez esetünkben: 0,8x0,8x0,8x0,8x0,8= 0,33
Tehát ebben az esetben a sikerünk valószínűsége nem 80%, hanem csak 33%!
Minél jobban felderítetted tervezéssel, vagyis minél világosabbak a szándékaid és a céljaid, és minél felkészültebb vagy, annál eredményesebben cselekszel, ha véletlenszerűen felbukkan egy számodra előnyös lehetőség. Minél több ilyen lehetőséggel találkozol, annál többet tudsz belőlük kedvező alkalommá változtatni.
Szerencsének nevezik azok a „szerencsétlen” tájékozatlan emberek, amikor a lehetőség a felkészültséggel találkozik valaki másnál. A tervezés segít, hogy szinten tartsd a készültségedet. Amint a lehetőség színre lép, a felkészült ember azonnal felismeri az alkalmat, és beveti a cselekvés szokását a felkészületlen ember pedig a halogatás szokását: megvárja, amíg a lehetőség elillan.

A feltételezések azok az alapok, amelyekre tervezésedet építed. Ezek olyan dolgok, amelyekről úgy gondolod, hogy igazak, és garantáltnak vehetők. Ezek ösztönös megérzések és mérlegelések arra nézve, mi fog történni szerinted az elkövetkezendő hetekben, hónapokban és években. A feltételezéseid olyan információkra épülnek, amelyek önmagadra és a világra vonatkoznak. Mindenre kiterjedhet, amiről úgy gondolod, hogy hatással vannak az életedre.

A teljesítményedet, az előrehaladásodat a célod felé mérhetővé kell tenned, és rendszeresen mérned is kell. Ez néha egyszerű, néha pedig nem az. Szükséged van egy módszerre a teljesítmény és az előrehaladás terén.
A siker legjobb mércéje az énképed. Ez azoknak a tulajdonságoknak az összessége, amelyeket önmagadban értéknek tartasz. Büszke vagy a teljesítményedre, és az elért eredményeidre?

Végezetül álljon itt az, hogy az útnak sosincs vége.(Csak egy tökéletes vég van: a halál.) Ezért, amikor tervezünk, szakítanunk kell a tökéletes eredmény lehetőségének illúziójával. Aki erre képtelen, annak kudarcba fullad az, az öröme, hogy sikert érjen el. Ahhoz, hogy életünkből képesek legyünk a legtöbbet kihozni, úgy kell rá tekintenünk, mint egy soha véget nem érő ösvényre, amely a messzi végtelenbe nyúlik, és amely mellett számtalan másik ösvény van, amelyek máshová vezetnek. A te ösvényedet a te céljaid határozzák meg, és az, hogy milyen sikeresen valósítod meg a terveidet.

C. Hozzáállás az életedhez. (A célállítás, a tervezés és a célkövetés spirituális alapelvei)



1. Gyermekként  kíváncsian újra, és újra rácsodálkozni a világra, -- a figyelem, és a kreativitás állapotában - évente legalább 2x elolvasni a Kis herceg – et.

2. Tudnod kell, hogy (bizonyos határok között) vlaszthatsz. Te választod az életedet.

3. Felnőttként tudni dönteni és ezért felvállalni a teljes felelősséget: hogy az én életemben mindenért én vagyok a felelős…
 

4. Az adás és a szolgálat elvének szokásszintű alkalmazása:
Különösen odafigyelek a Világegyetemmel való aktív energiamérlegemre: Kinek, mikor, és hol tudok adni?

Mindig van mit adni, és figyelek arra, hogy minden kapcsolatban mindig adjak valamit! Mondhatod azt, hogy te mit adjál, hiszen semmid sincs! Mosolyogj, ingyen van, meg tudsz vele ajándékozni bárkit! Legalább ennyit adj mindenkinek, ha megérdemli, ha nem! A nap szokott azon gondolkozni, hogy Te megérdemled – e, hogy süssön rád? Szerinted, ha csak azokra sütne, akik szerinted megérdemlik, mekkora sötétség lenne ezen a Földön?

5. Az energiacsere szokásszintű viszonzásának elve
Visszatérő kérdés spirituális segítő trénerekkel kapcsolatban: miért kérnek néha pénzt a tanításaikért? Energetikailag ők egy igényt elégít ki, amellyel sok embernek segítenek - Te pedig kapsz valamilyen segítséget. Valakinek fizetned kell az energiacseréért, akkor is, ha nem is tudsz róla, a világegyetem megcsinálja az egyenleget, és behajtja rajtad. Inkább fizetnél valaki másnak, kamatos kamattal, mint hogy annak a trénernek fizess, aki segít megoldani a problémádat? A világegyetem hitelezői minőségben kamatos kamatszámlát nyújt be mindig! Nem jobb hitel nélkül egyszerre letudni? Az életben semmi nincs ingyen, legfeljebb valaki másnak fizetsz a szolgáltatásért (még a levegőért is fizetsz, a kilégzéseddel, és a széndioxidra, amit kilélegzel, a fák a vevők.)
Én megveszem a könyveket, CD-ket, és minden egyéb önfejlesztő segédanyagot, és rendszeresen járok önfejlesztő találkozókra. A nagy többség ezekre sajnálja a pénzt, ezért aztán egy életen keresztül fizeti az ostobaság árát. És nem is tud róla… Ez nem más, mint önbecsapás, struccpolitika.

6.A hála állapotában. Az elengedés és a ragaszkodásmentesség szokásszintű következetes gyakorlása minden körülmények között:
Az visz negatív rezgési síkra, ahogyan érzel! Ragaszkodsz dolgokhoz, emberekhez, körülményekhez! Foggal és körömmel. Kitörnek a fogaid, és a körmöd is, akkor meg panaszkodsz. Szarul érzed magad, és azt vonzod magadhoz, egyre nagyobb mértékben, amit nem akarsz. Minden, amid van, csak kölcsön kaptad! Nem tulajdonos vagy, hanem bérlő! A tested a ruhád, a házad, az autód, a szerelmed, minden. Színész vagy, álarcot viselsz, és szerepet játszol. Ha ez igaz, akkor mi a baj? Élvezd az első lélegzetvételtől az utolsóig! Legyél jó színész. De te rendező akarsz lenni! A rendező a színházban az Isten! A javaslatom: légy önmagad. Légy jó színész most! Mosolyogj, és helyezd magad a hála állapotába! Mindig van miért hálásnak lenni! Van kezed, és lábad?  Vannak, akiknek nincs? Látod, mennyire egyszerű hálásnak lenni. És már meg is fordult veled a Te világod! Ha így kezded a napot, és figyelsz egy icipicit arra, hogy naponta többször a hála állapotába hozd magad, nemsokára lehetetlen lesz, hogy rossz dolgok történjenek veled. A hála állapota és az elengedés a kulcsok az életünkhöz, hogy szokássá tegyük! És a TV nézés, hogy szokásszinten hanyagoljuk! Nem azt mondom, hogy könnyű, hanem azt, hogy megéri kipróbálni most! Hozz egy döntést, és tégy egy jelet, hogy napközben emlékezz rá! Így lesz a leg- előrevivőbb szokás az életedben! Itt és most tudsz változtatni a programozásodon.
7. Csak figyeld az életet, és ne légy a gondolataid rabja. Ekkor problémáid kilencven százaléka egyszerűen akadálytalanul eltűnik. Problémáid tíz százaléka megmarad – azok valós problémák. És azokra szükséged is van, mert azokon keresztül fejlődsz. Szükséged van a konfliktusra, a fájdalomra… Mert csak ez által fogsz letisztulni, ez által leszel éberebb.

8. Ne várd a csodát! Élj és mozogj az egész testedben. És sose várd a csodát. Neked kell tenned érte valamit. Az elme azzal vígasztal, hogy „biztosan történik majd valami.” De ez nem így van. A túlélésed miatt ne dönts úgy, hogy élettelen maradsz. A túlélésed érdekében ne add el a lelked.
9. Ne legyen B terved, ha fontos a célod! A B terv elsősorban arra jó, hogy meglékelje kitartásod hajóját, és legyen egy alibid arra nézve, hogy miért érdemes feladnod mindjárt az első nehézség hatására.

10. Soha, soha, soha ne add fel!

https://www.facebook.com/viralclip.oficial/videos/200755910331735/





Utóirat (Egy üzleti ajánlat tőlem, Neked.)
A FANTOM szponzorról


  A VILÁG MIÉRTJÉT megmutatják a trendek. A legdinamikusabb jelenleg a telekommunikációs trend!
Hogy miért érdemes pont erre kiemelkedő figyelmet fordítani? 1. Mert mindenki ezt használja! 2. Mert ITT és MOST ebbe be lehet kapcsolódni! Egy 1 trillió dolláros üzletágba most az ACN révén bele lehet kapcsolódni, gyakorlatilag milliós nagyságrendű tőke nélkül! Ha van egy okod, akkor lesz 81250 Ft-od a regisztrációra és 47500 Ft-od egy képtelefonra, és 2.550 Ft havidíjért majdnem korlátlan lehetőséged üzletépítésre, utazási és telefonköltségek nélkül. Te felfogtad, hogy miről szól ez az ajánlat? Te tényleg felfogtad? Nem hiszem! Ha felfogtad volna, akkor kezedet - lábadat törve rohannál hozzám a lehetőségért, mint a mérgezett egér! Inkább dolgozol 50 évet? A Te sorsod, és a Te életed!

A cég, melynél független képviselő vagyok, jelenleg 23 országban van jelen. Fokozatosan nyitja meg a lehetőséget a világ országaiban. Ha a te országodban már megnyitotta ezt a lehetőséget, akkor mire vársz még? Regisztrálj be egy szponzorhoz, és indulj el. Megfigyelted, hogy mindig MOST van? Most van a legmegfelelőbb alkalom, hogy elkezd! Várod Isten mannáját az égből? Ez a létező legnagyobb lehetőség mindenkinek, aki hajlandó változni a jobb élet reményében. Tudom, hogy Te utálsz változni. De nem utálsz szegénynek maradni? Én sem szeretek változni. De a változás az egyetlen ok, amiért ezen a sárgolyón vagyunk. Isten ezzel bízott meg bennünket. A holisztikus világot olyanná teremtette, hogy a részhalmazai fejlődése révén fejleszti magát. Te lehetsz büszke Istennek erre e legnagyobb bizalmára, amit beléd vetett, vagy elutasíthatod. Ez a Te döntésed, és vannak következmények.


Miért van olyan elképesztően rossz híre az MLM üzleteknek? Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy MLM akkor egyesek felállnak, és elmennek a marketingtervről?
Miért van az, hogy amikor elhangzik az, hogy „legyünk pozitívak” akkor mindenki, aki ezt hangoztatja, ezt saját magán kívül érti? Mert úgy - e, ő pozitív, a többiek, azok negatívak, azoknak kell változni! És ha ők megváltoznának, - amire természetesen nem hajlandók – akkor kolbászból lenne a kerítés, addig pedig jogunk van baseballütővel addig csépelni az illető negatív rohadék fejét, amíg átvált pozitívra.

Ez a direktmarketing stílusa, a kereskedő stílusa, és beidegződése. Most van itt a lehetőség, hogy bedaráljuk, most van itt a lehetőség, hogy kinyissuk a pénztárcáját, van a rohadéknak pénze, csak ül rajta, pedig, ha eladom neki ezt az edénykészletet potom félmillióért, 30 % üti a markomat azonnal, mennyi is ez? Hiány van mindenből, és ha nem tudok eladni, akkor felkopik az állam! Ez félelem!

Azt bizonygatjuk, hogy az MLM nem direktmarketing, és mi nem vagyunk ügynökök! Közben a testbeszédünk olyan hangosan kommunikálja, hogy mi magunk vizet prédikálunk, és közben bort iszunk, hogy a jelölt, ha észnél van, hanyatt – homlok menekül. Persze, próbáljuk megtéveszteni bizonyos gyorsasági és egyéb bónuszok, a pénz sűrű emlegetésével. Ha kifogásai vannak, akkor persze, ő egy hülye köcsög, nekiesünk, hogy ha az üzletről nem is, - mert arra nem hülye köcsögöket keresünk, - de arról mindenképpen meg kell győznünk, hogy kinek van igaza, és egy ilyen hülye köcsögnek, mint ő, hol a helye, mert ezt kívánja érzékeny lelkünk.  Nekem rémlik valami: egy Ady Endre nevű költő: A magyar ugaron c. verse. Vajon kiről beszélt? Biztosan nem rólunk, hiszen még meg sem születtünk akkor…

„Az MLM-ben is csak az a dolgotok rohadékok, hogy megírjátok a névlistátokat és ömlesszétek az embereket, én meg majd mondom a marketingtervet. Hű, mennyit dolgozok, ezek meg csak kifogást keresnek, és nem hoznak embert, pedig, ha mindenki csak egy embert hozna! Most már ideje, hogy a többiek is kiálljanak… De tanuld ám meg a marketingtervet, mert ha nem úgy mondod szóról – szóra, ahogyan én, azzal kárt okozol a cégnek és nekem. Ez egy profi cég, nem engedheti meg magának, hogy színvonal alatti előadásokat tartson valaki… Meg ezt a N 21 – es dumát az álmokról jobb lesz, ha sürgősen elfelejted, mert bemószerollak a központban, és ki leszel zárva, mint a nép ellensége… Fel is út, meg le is út… Azt, hogy vezetőire elviszlek még egyszer, azt meg aztán végképp felejtsd el.”

Tudat alatt kommunikálunk 97 %-ban. (400 milliárd bit/ sec. információ éri az agyat, ebből 2000 bit/sec. a tudatos.) Mit gondol tudat alatt a szponzorált? Vigyázat, ügynök a láthatáron! Fel az energiapajzzsal! Ez energiavámpír, aki abból él, hogy leveszi rólam az energiát! Mivel nem tudok ellene védekezni, szégyen a futás, de hasznos. (Nagy gyakorlatom van ebben, sokszor csináltam ilyet korábban, mert nem értettem, hogy mi folyik itt!)

Képzeljünk el egy szeretet lineáris skálát. Az origóban a 0 szeretet, (félelem) és tőle távolodva tart a szeretet a végtelenhez. Így közeledünk Istenhez. A szeretet polaritása nem a gyűlölet, hanem a szeretet hiánya, a félelem.

A fény polaritása a sötétség, nem más, mint a fény hiánya.

A Network Marketing a világtörténelem legnagyobb lehetősége. Aki erre egy igazi, hiteles példa, az a Názáreti Jézus. A termék neve: Evangélium= Jó hír. Bár a termék közben elferdült és megzápult, a rendszer erejét mutatja, hogy közel 2000 év elteltével, ez e létező legnagyobb üzlet a világon. Az üzlet alapítójának, Pál apostolnak még életben sem kell lennie, vígan működik nélküle! 

Jézus önmagán dolgozott. Felhasználta az embereket, mint tükröket önmaga tökéletesítésére. Mindenki mindig önmagán dolgozik a világba is és a Network Marketingben is.

Az üzenet számomra a következő: Ha valaki ezt megfelelő szintre gyorsan felépíti, azt nem fogja tudni kontrollálni sem a saját országának kormánya, sem a nemzetközi gazdasági helyzet. Ha közben az illető még képzi is magát, 5 évi jövedelem elegendő, hogy befektetései révén teljes anyagi függetlenségre tegyen szert, utána a cég jövője sem lesz számára korlát. Ezért elfogadhatatlan az, amikor valaki nem táplálja minden nap az agyát CD –kel, könyvekkel és találkozókkal. Az ilyen ember kiírja a falra: „Majd holnap eszünk”. Kérdés: Az agy nem éhes? Az nagyon nagy baj!

Én, mint szponzor, kötök egy szerződést azzal, akit behozok a hálózatomba. Azt ígérem neki, hogy biztatni, és támogatni fogom. Kéz a kézben segítek neki előbányászni az ő álmait, (amelyeket többnyire jó szándékú szülei, vagy más álom tolvajok elraboltak, olyan régen, hogy már nem is emlékszik.) és együtt megvalósítjuk. Azért segítek neki az ő álmait megvalósítani, mert megértettem, hogy a Network Marketing arról szól, hogy az én álmaim akkor fognak megvalósulni, ha elegendő embernek segítettem, hogy az álmai megvalósuljanak.
Ha én elkövetem azt a hibát, hogy csak egyetlen egyszer bírálok valakit, mert engedek azon ösztönömnek, hogy bebizonyítsam, hogy milyen egy hülye a másik, mindenki, aki ezt hallja, tudat alatt tudni fogja, hogy megszegtem a szponzori megállapodást és egy hitvány alak vagyok. A tekintélyemet, amelyet mások bizalma révén ajándékba kaptam, arra használtam, hogy elvegyem a másik ember mentális energiáját. Hogy ezt tudatlanságból, építő jellegű bírálatnak álcázva teszem, vagy féltékenységből, a hiánytól való tudattalan félelmem által motiválva, az teljesen mindegy a bizalom és a másolódás szempontjából.

A javító szándék megnyilvánulásának egyetlen lehetséges útja a kérdezés, mert az nem személyeskedő, és nem bántó. A Network Marketingben a szponzor szerepe a hivatásos biztató és bátorító személyes edző szerepe.


Az egyetlen dolog, amiért az emberek embereket követnek, az a szeretet utáni vágyuk. Szeretni, és szeretve lenni, ezáltal visszatérni még itt a Földön Istenhez. Minden más csak magyarázat.

Az emberek, emberek miatt jönnek el a marketingtervre, nem telekommunikációs trend, vagy antioxidánsok miatt. Keressük az elveszett paradicsomot, amelyből kiűzettünk. Várunk valakire, aki visszavezet oda bennünket, és szeretetével betölti a tátongó űrt a lelkünkben. És reménykedünk, hogy még itt az életben megtaláljuk ezt az embert.

Azért nem találjuk, mert rossz helyen keressük! Csak bele kell néznünk a tükörbe, és meglátjuk. Meglátjuk azt az embert, aki kivezet bennünket a káoszból! Aki maga a szeretet! Aki gazdaggá tehet bennünket. Aki bölcsebbé tehet bennünket. Ne a külvilágban keressük, mert bennünk van! Egészen közel. A bennünk lévő Isten az, akit keresünk. Csak ott találhatjuk meg, sehol máshol!

Építő jellegű bírálat nem létezik! Mindig, minden bírálat destruktív! Aki bírál, az ezt kommunikálja: „Én nem hiszek benned. Én önmagamban sem hiszek. Egy ilyen idiótára pocsékolom az időmet, mint amilyen te vagy. Nem is tudom, hogy miért teszem. Valószínűleg a nemes lelkem az oka. Az áldozat, amit érted teszek, feljogosít arra, hogy parancsolgassak neked. Jó lesz, ha csipkeded magad, és igyekszel nekem megfelelni. Ne felejtsd el, hogy nem te szartad a spanyolviaszt! Vagy azt csinálod, amit én mondok, vagy azt csinálod, amit én mondok!”

Te ismersz valakit, aki ezt akarja másolni? Én nem! Ha nem hiszel nekem, akkor nézd meg a TITOK („The Secret”) c. filmet még egyszer. Ha még mindig nem érted, akkor még egyszer, és még egyszer, és még egyszer… Addig nézd, amíg… amíg el nem jutsz a mélyebb megértéséig. Én kb. 50x láttam. Nem állítom, hogy teljes mélységig értem. Egy dologban biztos vagyok: minden, ami ösztönös, az a félelem és a hiány szülötte. Az a dolgunk, hogy szeretetté változtassuk. A szeretet kohói vagyunk ezen a földön. De csak abból tudunk adni, ami bennünk van. A szeretet a legmagasabb rezgés, a legnagyobb energia.

Kétféle úton juthatunk hozzá: 

1.Vagy elvetjük, - mint a magot - odaadjuk valaki másnak, és a vetésből többet aratunk.  Belső erőnkre támaszkodunk, hiszünk önmagunkban és másokban. Ez a szeretet útja.  
2. Vagy magunkat építő jellegű bírálónak álcázva elraboljuk mások mentális energiáját ellenszolgáltatás nélkül. Ez vezet a háborúkhoz, a kirekesztéshez, és a gyűlöletkeltéshez.  Ez a külső erő, a körülmények, az áldozatszerep útja. Ez a félelem útja.

És most jön a számomra nagyon nehéz rész: vajon miért kapok én 18 éve mindig ilyen szponzorokat? Hát azért, mert 2011. januárig én is egy ilyen szponzor voltam! A hasonló a hasonlót vonzza elv alapján (A vonzás törvénye) a szponzoraim segítettek nekem, engem tükrözve, hogy meglássam és megismerjem önmagam.

Mindenki tanítómester, és az egész világegyetem segít nekem önmagam megismerésében.

Nincs hát jogom senki másnak a szemére vetni semmit és okom sincs haragudni senkire. Inkább hálásnak kell lennem az önismeretemben nyújtott felbecsülhetetlen segítségért mindennek és mindenkinek.

A számítógépesek mondják, hogy ha szemét megy be, akkor szemét jön ki! Itt a megoldás! Amiért mindenki felelős, az a hozzáállása. Meg kell állítanunk a szemétáradat korlátlan befelé áramlását. El kell zárnunk a televíziót!

És táplálnunk kell a lelkünket pozitív gondolatokkal! Nem megoldás az, hogy nincs időm erre, majd holnap eszünk!

Van elég szeretet. Van elég öröm. Van elég mindenből!

Te választhatsz. Szerencsére, ez egy bölcs világegyetem.

Semmi nincs következmények nélkül! Válaszd a szeretetet!


Rengeteg rendszer van, amely névlistáról dolgozik, hideg és meleg meghívási technikákkal telefonos meghívást alkalmaz, prezentációt tart, és ennek végén zárással realizálja a befektetett munkát. Mindezekre oktatják is az üzletkötőiket, nem kis pénzért. Ez, a pénzügyi tanácsadók, az edény- és porszívó ügynökök, vagy összefoglaló néven a direkt marketing – üzletkötők sikerköre.

A Network Marketingben nem egy ilyen sikerkör van, hanem három. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egymásra épül, mint a hagyma héjai. Ne kövesd el azt a hibát, amit én számtalanszor elkövettem, hogy amit én 15 év alatt megtanultam, azt 1 óra alatt akartam – szó szerint beleverni – az új üzlettársaim fejébe. Elmenekültek! Mindenki pánikszerűen menekült, mintha melléjük állt volna egy 10 tonnás billenős teherautó, és rájuk billentett volna 10 tonna kavicsot. Mit csináltam erre én? Hoztam egy 40 tonnás teherautót, tele kaviccsal, és melléjük álltam, hogy rájuk billentem….Ez, több mint vicces, igaz?

Először a külső sikerkört kell oktatni: 1. Álmok, ebből tervezéssel lesznek hosszú távú,(3 – 5 éves), középtávú, (éves és havi), és rövidtávú, (heti és napi, órákra lebontott) célok. A célokat az álmoktól nemcsak a határidők, hanem a felbontás is megkülönbözteti. Ahogy egy elefántot nem lehet egészben megenni, hanem fel kell darabolni, úgy egy nagy álmot is részcélokra kell bontani, hogy megvalósuljon. 2. Névlista, melyre szelektálás nélkül mindenkit felírok. Minden profi írott névlistáról dolgozik mindig. A legtöbb sikertelen ember ezt megspórolja, nem írja le, ezzel aláírja saját halálos ítéletét. Nem érti, hogy miért kell, ezért úgy gondolja, nem fontos. 3.Meghívás, amely soha nem több egy időpont egyeztetésnél. 4. Marketingterv, ami, ha jó, egy személynek soha nem több, mint  15 perc, és sok embernek tartva soha nem több, mint fél óra. Itt a kevesebb, mindig több! 5.Hogyan tovább találkozó, és az új induló indítása. Itt kérdezéssel a jelöltre bízzuk, hogy döntsön, leíratjuk az álmait és a névlistáját, elpróbáljuk vele a meghívást. Helyszínt és időpontot egyeztetünk a következő találkozóra.

Néhány napon belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a középső sikerkörrel: Ez a tanítható hozzáállás és az alázat témaköre. Könyvekből, CD – kből, számítógépes blogokból és találkozókból tanulunk, nem egymást okítjuk, mert azzal lekorlátozzuk, hogy soha nem lehet jobb, mint mi. Kell 3 diploma ahhoz az intelligens mozdulathoz, hogy nyújtom felé a CD –t vagy ezt bárki, esetleg egy analfabéta is meg tudja csinálni? Mekkora üzletünk lesz, ha ezt a módszert alkalmazva bárki tud másolni bennünket,(És önmagunkat megtöbbszörözve több ezer CD tanítja a hálózatunkat, amit már nem mi mozgatunk a saját költségünkön, hanem valaki más?), és mekkora, ha mi magunk tanítjuk? Milyen messzire ér a kezünk az egyik, illetve a másik esetben?

Egy két héten belül az új induló meg kell, hogy ismerkedjen a harmadik, a legbelső sikerkörrel, ez a szeretet, a tisztelet, a buzdítás, és az elismerés témaköre. Az emberek dolgoznak pénzért, és dolgoznak elismerésért. A legbelső sikerkör a felépítés, a konzultáció és a nem keresztvonalazás témaköre.(Gondolatébresztő 21 –es.) A legbelső sikerkör nélkül is lehet hálózatot építeni, de ez olyan lesz, mint a homokra épített kártyavár. Ha stabil, generációkon át magadnak passzív jövedelmet termelő hálózatot akarsz felépíteni, akkor ezt a legbelső sikerkört kell neked nagyon, de nagyon megérteni és alkalmazni.


A felépítés ereje a hülyeség elleni harcban

Állandóan döntéseket kell hoznunk az üzletépítés során és döntéseink hibalehetőségeket rejtenek. Értelmünk azt súgja nekünk, hogy nekünk van igazunk, és a mi döntésünk helyes. Nem csak nekünk, de másoknak is ezt súgja. Sokszor nem egyezik a véleményünk a szponzorunkkal, hogy mi a helyes cselekedet, és sokszor nem egyezik a véleményünk erre vonatkozóan az alsó vonalainkkal sem. Mit tegyünk, ha nem egyezik a véleményünk?

Ha Network Marketing hálózatot építesz, előbb, vagy utóbb hülyeségekkel fogsz találkozni. Alattad és feletted szponzorok tevékenykednek, akik emberek. Te sem vagy tévedhetetlen, és ők sem azok. Hogyan tudod elkerülni az olyan súlyos horderejű döntéseket, amelyek a szakadékba vezetnek, és hogyan tudsz meddő viták, harag, kicsinyesség és egyéb problémák ellen védekezni? Alapvetően úgy, ha Te mindig pozitív gondolati energiát sugárzol ki, és minden konfliktushoz pozitív módon viszonyulsz. Nem engeded a benned lévő ösztönös negativitásnak, hogy agresszív módon megnyilvánuljon, de nem is fojtod el. (Ha elfojtod, az a legrosszabb, mert kontrollálhatatlanná válik, és a létező legváratlanabb módon fog belőled úgy kitörni, hogy Te magad is meg fogsz lepődni rajta.)

Pozitív energiát akkor sugárzol, ha mindig mindent és mindenkit felépítesz. (Ha nem érted, hogy én mit értek FELÉPÍTÉS alatt, akkor kérlek, olvasd el a Gondolatébresztő 21. második részét.) Minden, amit felépítesz, és mindenki, akit felépítesz, az energiát kap tőled arra, hogy építse az üzleted: A felső szponzor, az alattad levő szponzorok, a találkozók, a könyvek, a pozitív CD –k, stb. A felépítéssel emberek figyelem – folyamát irányítod az illető tárgyra, személyre, vagy folyamatra, vagyis a figyelem terelőlapátjának a szerepét játszod. Minden, amit, vagy akit elmulasztasz felépíteni az üzletedben, azt leépíted: azt sugallod a felépítés elmulasztásával, hogy nem fontos, nem érdemel figyelmet. (Mivel minden tudatalatti szinten automatikusan másolódik, amit csinálsz, és tudatosan pedig jóval gyengébben, amit mondasz, a felépítés a legerőteljesebb, leglényegibb része az üzletednek.)

Ha szokásszinten gyakorlod a felépítést, akkor mi fog történni?

1. Általában majdnem mindig a szponzorodnak lesz igaza, és Te is, és az általad szponzorált emberek szokásszinten elkezdik másolni a szponzort. A szponzornak általában nagyobb üzlete van, mint neked, ezért a Te sikered a legjobb úton halad.

2. Amikor kiderül, hogy a szponzorodnak mégsem volt igaza, és Te fegyelmezetten megcsináltad, amit a szponzorod tanácsolt, még abból is pozitívan fogsz tudni kijönni, mert az emberek látni fogják, hogy Te milyen klassz ember vagy, hogy még akkor is hallgattál a szponzorodra, és megcsináltad, amit mondott, amikor hülyeségnek látszott. Ezzel eléred azt, hogy emberek megcsináljanak valamit az üzletedben, amit nem értenek, pusztán azért, mert téged másolnak. És valószínűleg később rájönnek, hogy neked, a tapasztalt szponzornak volt igazad, és ők, a kezdők tévedtek.

Mikor ne hallgass a szponzorodra, és jelezd a feletted lévő felső szponzornak, hogy probléma van? 

Egyetlen ilyen eset van: ha rájössz, hogy ő nem ugyanabban az üzletágban tevékenykedik, ami a cégetek üzletága. Három variáció lehetséges:

1.Valaki a bolti kiskereskedelmet belekeveri az értékesítési folyamatba.

2.Valaki direkt marketing tevékenységet folytat úgy, hogy az alatta levőket is erre akarja erőszakosan kényszeríteni.(Ez a leggyakoribb, és a legnehezebben felismerhető, mert az, aki ezt játssza, meg van győződve arról, hogy ő Network Marketing tevékenységet folytat, közben pedig 20 – 30 éve direkt marketingből él és szokásszinten ez olyan természetes neki, mint a lélegzetvétel.  A direkt marketinges az energiavámpír stratégiája. A direkt marketinges energiamérlege mindig negatív, mert azonnali teljesítménykényszere megbontja az egyensúlyi állapotot. Valahonnan energiát kell szereznie, és ezt mindig a körülötte lévő emberekből nyeri „építő jellegű” bírálatnak álcázott energia lehúzással.)

3.Valaki a piramisjáték szabályai szerint játssza a játékot: indokolatlan készletfelhalmozásra buzdítja az alatta lévőket az azonnali haszon érdekében, nem törődve a hálózati tagok pillanatnyi gazdasági teherbíró képességével.

A fenti három eset közül bármelyik ellentétes a Network Marketing iparág alapelveivel, zavart okoz a rendszerben is, és a fejekben is, és mint ellentétes elem, lejáratja nemcsak a céget, hanem az egész iparágat. 

Bármi ilyet észlelsz, haladéktalanul jelezd a felső szponzorodnak!

Ha a felső szponzorodat korábban felépítetted, ez remek, a puszta jelenléte, anélkül, hogy a döntőbíró szerepét játszaná, elegendő a konfliktus hatékony kezeléséhez. Van elegendő tekintélye és a konfliktus kialszik, még mielőtt kiterjedhetne. Ha a felső szponzorodat időben (jóval korábban) nem építetted fel, akkor sajnos nincs segítséged a konfliktuskezelésre, Te nagy valószínűséggel szintén nem vagy felépítve, neked sincs meg az erőd a rendcsináláshoz, és a csoportod: BANG –felrobban és elszáll!
Készülj fel rá, hogy az alattad és feletted lévő emberek előbb, vagy utóbb hülyeséget fognak csinálni, és a dolgok előbb vagy utóbb rosszul fognak menni!

Hogyan készülj fel erre?

Szokásszinten gyakorold a felépítést, mindenre, és mindenkire kiterjesztve az üzleti életben!

És mindenek előtt:

Építsd fel a felső szponzorodat, még azelőtt, hogy életbevágóan szükséged lenne rá!

A felépítés négy lényegi része bemutatáskor:

1. X éve ismerem,
2.Szeretem, mert szeretet van benne... ,
3. Nagyszerű üzletember,(üzletasszony),
4. Aki itt és most valami fontosat fog mondani.

Amikor propagálod, hogy ki tartja a marketingtervet, soha ne az üzletet, hanem mindig a marketingterv tartóját propagáld!

Az emberek nem jönnek el antioxidánsok, vagy telekommunikációs trendek miatt a marketingtervre. Ha nem az előadót propagálod, hanem az üzletet, akkor nem jönnek el!

Ez az EMBEREK üzlet!




Almási János:  Tréming E Könyv.pdf
Letöltés · 

Én mérnökként rendszerszervezésből ezt tanultam:
Ha a rendszer egy eleme megváltozik, akkor a teljes rendszer megváltozik...

Ha a rendszer egy eleme megváltozik, akkor a teljes rendszer megváltozik...

Hát ezért nem érti senki az ACN-ben, hogy miről beszélek. 4 alapvető dolog hiányzik, és senki nem érti, hogy ez hiányzik. 

Vannak akik a N21-ből jöttek, és ezt tanulták ugyan, de mivel nem hallgattak elég CD-t, és elégszer, nem értették meg...

Vagyis ha 1 dolog hiányzik a rendszerből, akkor az működési zavart okoz, és nem hozza a teljesítményt…
Ha 3-4-5 dolog is hiányzik, akkor teljesen más a két rendszer…
Mindenesetre érdemes elgondolkodni azon, hogy Jim Dornan hogyan csinálta meg Japánba amerikai létére azt a 200 mély lábát, amelyben 1 millió ember, és 50 nél több magas szintű vezető van!
Tanítható, alázatos embereket talált, akik nyitottak voltak a lehetőségre… A lehetőség mindig kopogtat, de akinél kopogtat, az nem nyitott…

És lehet beszélni csalásról, mindig, amikor valaki valamit nem ért...


Ha messze laksz tőlem, netán még különböző nyelvet is beszélünk, lehetek én a Te FANTOM szponzorod. Te biztosan azt gondolod, hogyha nincs kéznél a szponzorod, akkor ez hátrány. Hadd biztosítsalak arról, hogy ez a létező legnagyobb előny az MLM üzletépítésben. Az embereid a Te szponzorodat mindig olyannak látják először, amilyennek te propagálod: Ha nagyszerűnek, akkor egy ideig van egy nagyszerű szponzorod, majd rájönnek, hogy ő is „emberből” van, tele hibákkal. És Te is rájössz erre, kivéve, ha nincs állandóan a szemetek előtt. Ha nincs állandóan a szemetek előtt, akkor nagyon könnyen fel tudod építeni, mint a legnagyszerűbb embert ezen a Földön. És az is marad, mert ha nagyon ritkán találkoztok, az megszépít és ünnepélyessé tehet mindent.

(Gondolkozz el azon, hogy kinek az érdeke, hogy a szponzorod úgy legyen felépítve, hogy ő a legnagyszerűbb ember ezen a világon: A szponzorod érdeke, vagy a tiéd? Szerintem a tiéd! Miért?)

Ha a szponzoroddal egy városban laksz, (Vagyis nem FANTOM szponzorod van,) és mondja neked, hogy hozz jelöltet a marketingtervre, de ő nem hoz jelöltet a marketingtervre, hanem arra vár, hogy majd te hozol, akkor te sem fogsz hozni, mert látod, hogy ő nem hoz. Minden mindig másolódik, az egész egy tudattalan folyamat. Soha nem azt másolod, amit a szponzorod mond, hanem mindig azt, amit csinál. A te csapatod is azt másolja, ösztönösen, amit te. Minden jót elmondhatsz a szponzorodról, és ha nem látják, akkor az, az igaz, azt másolják, amit mondasz.  Ha látják a szponzorod, akkor azt másolják, amit látnak. Ha azt mondja a szponzorod, hogy te menj a találkozókra, de ő nem megy, akkor…. Kérlek, fejezd be te ezt a mondatot. Ha be tudod fejezni, akkor érted a két alapelvet, (bizalom, és másolódás), amelyek működtetik a Network Marketinget. Ha érted az alapelveket, akkor azt is érted, mekkora akadály egy rossz szponzor.

A rossz szponzorodnál is van azonban egy sokkal nagyobb akadály, és ez te vagy, aki nem tiszteled a szponzorod, és aki azt gondolod, hogy jobb vagy, mint a szponzorod. Ha ezt gondolod, akkor ez fog másolódni, és mindenki a te hálózatodban nem fog tisztelni téged, és azt fogja gondolni, hogy jobb nálad. Akkor ez nem egy csapat lesz, hanem egy kaszás – kapás csürhe, amivel nem fogsz tudni még csatát sem nyerni, nemhogy háborút. Erre az a megoldás, hogy mivel alulról építkezünk, mindig adj akkora tiszteletet az alsó vonalaidnak, amekkorát te szeretnél kapni saját magadnak. „Miként akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is akként cselekedjetek azokkal.” Lukács evangéliuma,6.31.

Ha van egy FANTOM szponzorod, ő olyan lesz, amilyennek megálmodod, és amilyennek propagálod. Csak a FANTOM szponzor tud emberi hibáktól mentes lenni. Az ő emberi hibái soha nem rombolják le azt, amit Te felépítettél.(Mint ez már nálam korábban néhányszor előfordult.) Gondold csak meg barátom: Neked bőven elég a saját EGO-dal megküzdeni, vagy szeretnél még a szponzorod EGO-jával is harcolni? Mert van neki, abban biztos lehetsz! Melyiket akarod? Ha fel akarsz építeni egy gigantikus ACN üzletet, arra a létező legnagyobb segítség ez a blog, és egy fantom szponzor, akiről saját önző érdeked által vezérelve csak jót mondasz,(Minden másolódik, ez is.) határ a csillagos ég, és egyetlen korlátja a saját fantáziád. Ő biztosan nem veszi le rólad az energiát „építő -” és „jó szándékú” bírálatával, hanem hálás az ajándékként, hogy vagy neki, forgalmat hozol neki, buzdítani fog, és mentális támogatása miatt megnő az önbecsülésed, hálás vagy az akadály nélküli támogatásért és interneten tanítható vagy.

Én születésem óta öntörvényű vagyok, és állandóan bírálatok kereszttűzében vagyok. Néha úgy lehúzzák rólam az energiát csupa „építő szándékból”, hogy egy hétig csak nézek ki a fejemből. Az emberben az, a 4 fő ösztön van, hogy 1. jól nézzen ki, 2. dominálni akar, 3. igaza legyen, 4. kényelmes legyen.  Ezeket építő szándéknak álcázza.   Ha fantom szponzorod van, ezzel a 4 fő akadállyal nem kell számolnod. Néha úgy éreztem a szponzorom „támogatását”, mintha szemben állnék egy 300 kg-os hólabdával, amit egy hegyi gorilla görget nagy sebességgel a hegyoldalon lefelé egyenesen felém. A legtöbb szponzor nem tudja, hogy az emberek annak ellenére lépnek be a hálózatban és maradnak bent, hogy ő úgy bánik velük, mint ahogy az elefánt forgolódik a porcelánboltban.


És az igaz barátaidat keresd meg, és szponzoráld, akikkel jó együtt lenni. (Tudom, hogy ilyen nagyon kevés van!) Akkor lesz több igaz barátod, ha az egyik legfőbb célod, hogy Te egy igaz barát legyél! Tudod, minden másolódik tudatalatti szinten. Szükséged van egy barátra? Gratulálok, éppen most találtál egyet.


http://slidintune.uw.hu/ebook/index.php#ebook  



Elérhetőségeim: Lakás: Győrben. Tel.:+3630/4847121 Skype:szabaditibor7 ,












































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése